Vraag

Douche na de voetbal

  • 11 May 2021
  • 7 reacties
  • 2076 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Na de training gaan we met een select groepje een spel doen bijvoorbeeld Latje trap en wie de verliest moet ons in het groepje gaan aftrekken of pijpen.

Ik vindt het wel jammer dat andere met hun CK ondergoed ( Die ik ook heb) aan gaan douche

 

Ik ben 17 jaar 

Ik ben een jongen 

Ik ben bi/hetro

Ik vindt het best wel grappig 

 

Wat vinden jullie ervan? 


7 reacties

Hi! 

Je hebt niet heel veel uitgelegd hier. 

Ik neem aan dat je een jongen bent. (Sorry als ik het verkeerd het!) 

Hoe oud ben je? Wat is je sexualiteit? Hetro? Gay? Bi? Iets anders?  Wat vind je hier zelf van? Wat vinden de andere jongens waarmee je het doet hiervan?

Als je twijvelt over je sexualiteit kun je hier online wel hulp voor krijgen, hier of je kunt op youtube viedeos opzoeken waar ze alles uitleggen, en dan kun je kijken waar jij je het best bij voelt.

Ik lees dit soort verhalen wel vaker. Ik vind het persoonlijk wat apart, maar iedereen zijn ding toch?

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Jeffreyvldw,

 

Ik weet  niet wat jouw vraag precies is, maar als je een vraag hebt over wat jouw seksualiteit is dan zal ik die proberen te beantwoorden:

Je geeft aan dat je het leuk vindt om andere jongens van jouw leeftijd af te trekken, dat wil niet zeggen of jij ook biseksueel bent. Ik weet niet of je op meisjes valt en of je echt verliefd bent op die jongens (of ze leuk vindt). Dus we kunnen er niet veel over zeggen. Je zegt het ook jammer te vinden dat die jongens hun onderbroek aanhouden tijdens het douchen, waarom vindt je dat jammer? Wil je hub geslachtsdelen zien? Dat kan wel een teken zijn dat je ook op jongens valt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! 

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 2
Badge +3

als jullie dit leuk vinden kan dat gewoon

Wordt er bijna jaloers van, hahaha! Je moet gewoon doen waar je zelf het fijnste bij voelt. Als je wilt dat de rest hun ondergoed uitdoet, begin daar dan zelf mee en geef het aan. Al er toch al gepijpt wordt enz (gebeurt dit prive of met zijn allen bij elkaar?), zullen er vast wat zijn die willen. Zijn er al meer dingen gebeurd?  Ben benieuwd!

Reputatie 2
Badge +4

Hey, als jij het graag wil doen dan kan het wel hoor. 

Als hun er ook maar mee eens zijn.

Reputatie 1

En je bent nu niet confused ? Want aan de ene kant denk ik van boeie iedereen heeft dit wel is Etc en t is Wss niks maar aan de andere kant van zouden mijn vrienden dit ook hebben ? Etc 

Reageer