Vraag

Door wie laat jij het doen? jongens en meisjes


Reputatie 6
Badge +4

Dit schoot mij in een keer te binnen:

Jongen/meisje?

Leeftijd?

Heb je een broer/broertje of zus/zusje?

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon?
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen? 
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon?
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon?
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon?
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon?
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon?
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven 

10 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Dit schoot mij in een keer te binnen:

Jongen/meisje? Jongen 

Leeftijd? 12

Heb je een broer/broertje of zus/zusje? 1 jonger broertje en 1 oudere broer 

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon? Maakt me niet veel uit niet door m’n broertje want die begint dan te kloten
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen?  Maakt me ook niet veel uit en ook niet door m’n broertje 
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon? Maakt me ook niet veel uit en ja ze mogen ook aan m’n intieme delen zitten want ja daar moet het ook schoon blijven
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon? Een goede vriend uit m’n klas en als hij dat niet wil dan maar een lerares en als zij het niet wil een leraar
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? Liefst vriend of vriendin en anders broer vader of moeder 
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? Dat maakt me helemaal niet uit wij zien elkaar toch elke dag naakt
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon? Door m’n vriend of vriendin en als die dat niet willen door hun vader of moeder
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven 
Reputatie 1
Badge

Dit schoot mij in een keer te binnen:

Jongen/meisje? meisje

Leeftijd? 12

Heb je een broer/broertje of zus/zusje? 1 tweelingzusje(12 jaar) 1 oudere zus(15 jaar)

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon? moeder want ja gwn zelfde geslacht en vind ik niet akward ofz
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen? ook moeder zelfde uitleg, als het moet is vader ook prima
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon?  weer moeder zelfde uitleg
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon? als het echt echt echt zou moeten gwn beste vriendin en me zus zit op de zelfde school dus misschien me zus
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? ja gwn me beste vriendin denk ik maar ik weet niet of zij ook masturbeert. maar ik zou ook wel zonder kunnen denk ik
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? moeder
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon? gwn weer de vreindin of als ik de ouders erg goed ken en op me gamak ben bij hun dan de moeder van die vriendin
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven 

 

Reputatie 5
Badge +3

Dit schoot mij in een keer te binnen:

Jongen/meisje?

Leeftijd?

Heb je een broer/broertje of zus/zusje?

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon? Moeder heb geen vader
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen? Moeder
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon? Moeder of zus
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon?  Ik homeschool dus nee. Anders hou ik gewoon mijn plas in
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? Gewoon niet. Als ik moet kiezen dan beste vriend. 
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? Dan slaap ik maar met kleding aan
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon? Door die vriend en anders hou ik mijn plas in
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven 
Reputatie 7
Badge +14

Hey ! haha wat geweldig bedacht! LOL 😂

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon? Nou dat wordt makkelijk want ik heb alleen een moeder en woon met haar, dus moeder dan maar ;p
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen?  idem
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon? ja ook weer moeder. Ik schaam me niet voor haar iig ;)
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon? Vriend (die van de oefenzoen) ;P
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? haha !  Nouja we gaan er van uit dat ik dat echt moet of wil ;) dan maar mijn bestie 😊
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? Moeder maar weer
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon?  door hem of haar, als het echt echt moet dan maar door de schaamte heen., tenslotte kun je er niks aan doen dus vooruit maar xd
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven. Ik moest een keer een tijdje een creme gebruiken (preventief tegen besmetting) op mijn 🎶 en stel me nu dus ook voor wie dat dan zou moeten doen haha.  Denk toch maar mijn moeder. Ik vind dat je eigen moeder (of ook vader) dan wel je mag zien als het niet anders kan, is toch je eigen vertrouwde directe familie :)

Leuk bedacht dit!! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

@Tover01 haha dank je wel, ja ik stond een keer onder de douche en toen kwam dit in me op, het is ook iets wat ook echt kan gebeuren dus ik vroeg me dat gewoon af. Bij het ene gezin zou het makkelijker zijn dan het andere. Bedankt voor het invullen 

Reputatie 6
Badge +4

 

Dit schoot mij in een keer te binnen:

Jongen/meisje?

Leeftijd?

Heb je een broer/broertje of zus/zusje?

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon? Moeder heb geen vader
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen? Moeder
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon? Moeder of zus
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon?  Ik homeschool dus nee. Anders hou ik gewoon mijn plas in
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? Gewoon niet. Als ik moet kiezen dan beste vriend. 
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? Dan slaap ik maar met kleding aan
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon? Door die vriend en anders hou ik mijn plas in
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven 

@Anoniem 1515  sorry ik wist niet dat je geen vader meer hebt, echt sorry.

Reputatie 7
Badge +14

Hey  @Rick123  dat kon jij niet weten toch? Ik heb ook alleen een moeder, maar ik verwacht niet dat jij dat zomaar weet hoor 😉

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, deze vind ik leuk.

Jongen/meisje? Jongen

Leeftijd? 14

Heb je een broer/broertje of zus/zusje?

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon?  1 van mijn ouders. Geen geheimen wat dat betreft ;)
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen?  idem.
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon?  ouders ook. Zelfde reden. Dat vertrouwen heb ik en het zijn mn eigen ouders immers.
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon? haha dat zal dan mijn lief zijn of mijn beste vriend. Of mijn mentor, haar vertrouw ik ook 100%
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? hahaha, mag dat mijn vriendin zijn? 😍😉
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? als ze er is, mijn vriendin en anders 1 van mijn ouders
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon? Die vriend(in) waar ik dan op bezoek ben.
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven. Er schiet mij helaas even niks te binnen, sorry. Wel heel leuk bedacht!!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Jongen/meisje? Jongen

Leeftijd? 17

Heb je een broer/broertje of zus/zusje? Oudere broer

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig:

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon? Dat mag dan 1 van m’n ouders doen denk. Of m’n broer. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit. Ik denk dat je in zo’n situatie de schaamte wel voorbij bent.
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen? zie 1
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon? zie 1 (saai antwoord, i know)
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon? Dan hebben m’n ouders pech want in zo’n situatie ga ik echt niet naar school. 😂
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? Daarvoor ga ik toch m’n vriendje bellen😅  Als hij niet beschikbaar is, dan gebeurt het maar niet. Ik zou dat echt nooit laten doen door familie🤢
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? Ook het liefst door m’n vriendje dan denk ik. Of m’n ouders
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon? Tja, ik zou überhaupt niet op bezoek gaan als ik zo zou zitten
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven Wel originele vragen
Reputatie 7
Badge +13

Dit schoot mij in een keer te binnen:

Jongen/meisje? Jomgen

Leeftijd? Geheim 

Heb je een broer/broertje of zus/zusje? Nee

 

Stel je hebt je beide armen zwaar gekneusd/gebroken en je kunt er zelf dus niks mee doen en hebt voor alles hulp nodig: 

  1. Je bent thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen vader/moeder/broer/zus en waarom die persoon? Moeder, omdat het iets minder beschamend is om dat soort dingen met haar te doen dan met mijn vader
  2. Hetzelfde dan vraag 1 maar je moet nu poepen?  Moeder zelfde reden
  3. Je bent thuis en je moet toch een keer gewassen worden door wie laat je dat doen vader/moeder/broer/zus en mag die persoon ook aan je intieme delen komen en waarom die persoon? Moeder, omdat ik met haar praat over seks, (ik probeer het te vermijden want het is ongemakkelijk en ik weet alles al) en met mijn vader niet
  4. Je zit nog met je armen maar je moet wel van je ouders naar school en ook daar moet je een keer plassen door wie laat je je helpen klasgenoot/docent en waarom die persoon? Docent, een klasgenoot lijkt me raar
  5. Je bent weer thuis en als jongen en meisje moet je af en toe iets doen (masturberen) iedereen van je gezin is thuis maar ook je beste vriend(in) door wie laat je het doen en waarom die persoon? Niemand, dan maar wachten... Maar anders vriend
  6. Je zit verdorie nog steeds met je armen en je wilt naar bed maar je slaapt altijd naakt in bed door wie laat je je uitkleden en waarom die persoon? Gewoon met kleren aan slapen, maar anders moeder zelfde reden
  7. Je bent nu op bezoek bij een  vriend(in) en zijn/haar gezin is ook thuis en je moet plassen door wie laat je je helpen en waarom die persoon? Liever inhouden... Maar anders vriend
  8. Je mag zelf ook een aanvulling geven /
  9. Groetjes mij@Anoniemxv 

 

Reageer