Skip to main content

Hoi allemaal, 

Toen ik in groep 3(denk ik) zat, heb ik een aantal keer doktertje gespeeld met een vriendin van me, we hebben toen veel gedaan, en elkaar helemaal naakt gezien. Nu is t al weer heel wat jaren verder, maar ik spreek haar nog af en toe. Nu zit er een kans in, dat we binnenkort een keertje gaan afspreken, ik zou t best wel leuk vinden om dan weer doktertje te doen, hoe moet ik dat naar haar overbrengen?

Hee ADT,

Ik deed dat vroeger ook wel eens met mijn kleuterrelatie in groep 3.  

Je kan bijv zeggen van: ' Weet je nog dat we vroeger wel eens doktertje speelde.' Als ze JA zegt dan kan je zeggen: ' Ik zou dat eigenlijk nog wel eens willen doen met iemand, misschien wil jij het doen samen?' en als ze 'nee’ zegt dan kan je zeggen dat je dat eigenlijk wel eens zou willen doen.


Hee ADT,

Ik deed dat vroeger ook wel eens met mijn kleuterrelatie in groep 3.  

Je kan bijv zeggen van: ' Weet je nog dat we vroeger wel eens doktertje speelde.' Als ze JA zegt dan kan je zeggen: ' Ik zou dat eigenlijk nog wel eens willen doen met iemand, misschien wil jij het doen samen?' en als ze 'nee’ zegt dan kan je zeggen dat je dat eigenlijk wel eens zou willen doen.

Wat een goede tip van jou! 


Hebben jullie inmiddels alweer een keer afgesproken? 

 

Xoxoxox


Nog niet, als we hebben afgesproken laat ik 't hier wel weten als ik het niet vergeet


Nog niet, als we hebben afgesproken laat ik 't hier wel weten als ik het niet vergeet

Ah super leuk zeg! Mocht je nog niks geplaatst hebben en ik denk eraan dan zal ik je over een tijdje nog eens vragen. 

Succes 

 

xoxoxo


Nog geen nieuwtjes helaas 

 


Goede tip!
Ja, dat deed ik ook wel. 


Reageer