Vraag

doktertje spelen

  • 1 January 2022
  • 2 reacties
  • 2398 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was gister dus wat zooi aan t opruimen en kwam dus een oude doktersset van mij tegen.

 

zelf ik heb ik veel doktertje gespeeld enz. Ik dacht terug aan 1x dat ik alleen thuis was met een vriendin 12 jaar. Ik was de dokter en zij de patiënt, ik had haar neer gelegd en na dat ik haar hardslag had geconstateerd wilde ik naar haar lopen luisteren. Ze heeft haar shirt toen uit gedaan en na het luisteren zij ze ik laat hem wel uit, ik dus ook naar haar buik luisteren en voelen.  
 

later heb ik aan haar benen gevoeld en omdat niet alles wat ik wilde kon heb ik haar gevraagd haar broek uit te doen. Dat heeft ze toen ook gedaan. Die tijd droeg ze nog geen bh maar haar borstjes kwamen net op.

 

nu ik daar aan dacht bedacht ik eigenlijk hoe leuk ze eigenlijk was en wilde ik weer met haar in contact komen. Nu wil ik weten of er mensen zijn die dit ook hebben gedaan en of het een goed idee is om weer in contact te komen. 


2 reacties

Doktertje spelen op die leeftijd, ± puberteit, vind ik niet echt normaal meer. Maar goed, dat even daargelaten vind ik niet dat je alleen contact moet zoeken vanwege haar lichaam. Als je haar oprecht leuk vindt, kan je proberen om weer in contact te komen, maar doe het niet alleen om weer zulke seksueel getinte spelletjes te doen.

Reputatie 6
Badge +7

Het klinkt niet alsof jij of zij iets tegen de zin heeft gedaan, dus echt niks mis mee.

Je kunt wel helemaal uit elkaar gegroeid zijn. 

Je kunt het prima proberen. Misschien denkt ze net zo over jou. Als ze lauw en afhoudend reageert… nou, dan niet, ook prima.

Reageer