Skip to main content
Vraag

doen veel mensen nog aan sexting?

• August 31, 2025
  • 8 reacties
  • 890 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik vraag me af of dr nog meiden zijn die t leuk vinden om naaktfoto's te sturen. Als je t doet via waar doe je het dan? En is dat dan iemand die je goed kent of eig helemaal niet

8 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 31, 2025

Heyy

Ik vind het altijd nog wel leuk om naaktfotos te sturen

Ik stuur naar een paar mensen naaktfotos, 2 daarvan ken ik goed goed en 3 zijn vreemden 

*onnodige quotes verwijdert door de KT*

Robin59
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • August 31, 2025

Hallotjes,

Wat fijn dat jullie dit topic bespreken, daar is op het Forum ook zeker ruimte voor. Het is daarentegen wel zo dat er risico's verbonden kunnen zijn aan sexting. Let daarom op je eigen veiligheid en grenzen, hieronder daarvoor 5 tips:

​​​​​

• Denk na of je de ander vertrouwt
  • Check of jullie dit allebei willen
  • Hou foto’s van anderen voor jezelf (strafbaar als je ze verspreid zonder toestemming)
  • Maak jezelf onherkenbaar
  • Maak duidelijke afspraken

Meer informatie hierover is te vinden op de onderstaande websites

https://rutgers.nl/wp-content/uploads/2023/03/Checklist-Sexting_Rutgers.pdf

https://www.mediawijs.be/nl/artikels/5-tips-om-veilig-te-sexten

Groetjes,

Robin59  (de Kindertelefoon)

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 31, 2025

Via waar doe jij het?

• September 1, 2025

Ik denk dat vooral veel jongens dit doen.  Ik doe het ook, maar altijd zonder gezicht.  En het zijn voor mij geen bekende jongens. Ze komen wel vaak uit mijn stad of omgeving.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 2, 2025

Ik denk dat vooral veel jongens dit doen.  Ik doe het ook, maar altijd zonder gezicht.  En het zijn voor mij geen bekende jongens. Ze komen wel vaak uit mijn stad of omgeving.

Hoi, ik ben dan stiekem wel benieuwd via waar gaat dit dan op een veilige manier? En is dit ook wel toegestaan? Groetjes 

• September 2, 2025

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Jongen17jaar , je hebt Gydoo bijvoorbeeld. Meestal gaat iedereen toch uiteindelijk op Snapchat dit doen.  Officieel mag er eigenlijk helemaal niets zeg maar, toch zijn er genoeg jongens die dit doen met elkaar. Zolang jij jezelf er goed bij voelt en er niks ongewenst is. Als je bang bent dat het onveilig is, dan kun je beter helemaal niets doen op internet qua sexting.

• September 3, 2025

Allemaal erg onveilig en je moet maar 1 x een nep account of een kwaad willige hufter tegenkomen en je foto’s staan overal te kijk (en te koop) of chantage

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 9, 2025

Heyy

Ik vind het altijd nog wel leuk om naaktfotos te sturen

Ik stuur naar een paar mensen naaktfotos, 2 daarvan ken ik goed goed en 3 zijn vreemden 

*onnodige quotes verwijdert door de KT*

Doe je dat vaak? En zoek je er nog om dat mee te doen? ;)