Skip to main content
Vraag

Doen jullie weleens iets als je geil bent, wat je achteraf liever niet had gedaan?

• May 21, 2026
  • 4 reacties
  • 148 Bekeken

kleinbloempje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

Misschien een gekke vraag. Maar hebben jullie wel eens iets gedaan toen je geil was, waar je achteraf erg veel spijt van had? Eigenlijk dat je meteen na het klaarkomen al dacht, oei dit had ik niet moeten doen.

Ik heb dat meerdere keren gehad en ben benieuwd naar jullie verhalen. Die van mij zal ik ook nog delen.

x

4 reacties

Anoniem-NL
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 21, 2026

Ik heb zoizo bijna altijd voor het aftrekken en klaarmomen heb ik dan dingetjes die ik wil doen en dan na het klaarkomen heb ik helemaal geen zin meer en wil ik het niet meer dat snap ik ook nie 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 21, 2026

Hey ik en mijn beste vriendin waren aan zwemmen op vakantie en er was best knape jongen  ook daar op vakantie en ik en mijn vriendin waren best geil toen en we hebben toen ons bikini topje om hoog gedaan dat ons borsten zag  we hebben best een leuk vakantie gehad samen  wij waren 14 en hij was rond de 18 la 19 als ik nu terug denk was niet zo slim maar we waren toen best geil samen 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 21, 2026

Hoi,

Misschien een gekke vraag. Maar hebben jullie wel eens iets gedaan toen je geil was, waar je achteraf erg veel spijt van had? Eigenlijk dat je meteen na het klaarkomen al dacht, oei dit had ik niet moeten doen.

Ik heb dat meerdere keren gehad en ben benieuwd naar jullie verhalen. Die van mij zal ik ook nog delen.

x

Dit heb ik wel al is gehad dat is normaal hoor op het moment zelf is dat super leuk en geil en dan achteraf denk je dat had ik miss niet moeten doen maar ja dat is oké hoor 

Quokka
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 21, 2026

Hoi hoi,

Ik heb meestal niet dat ik spijt heb of zo, maar na het klaarkomen ben ik meteen niet meer geil