Beantwoord

Docent

  • 28 March 2019
  • 2 reacties
  • 1086 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een meisje van 15 en ik weet niet wat ik moet doen een docent heeft mij een keer sexuel geintimideert wat noet ik doen?
icon

Beste antwoord door leonie16 28 March 2019, 18:12

Bekijk origineel

2 reacties

ik had ook een docent die steeds naar mijn borsten keek en dan een knipoog gaf..kwam ook steeds achter mij staan..wees dan iets aan in me wiskundeboek..en raakte steeds ff mijn borsten aan..1x moest ik na de les bij hem in het kamertje komen..hij zei dat hij verliefd op mij was en gaf mij een kus..ik begon te schreeuwen ga weg...hij is 52..ik 14..2 jr geleden was dit..ben nu 16..hij is gelukkig ontslagen..ik ben met mijn moeder bij de politie geweest..je moet het tegen je ouders zeggen..
Hoi

Zoals leonie16 aanraadde, is het goed om dit met iemand te delen. Je kan bijvoorbeeld naar een ouder, familielid, vriend(in), leraar of mentor. Het is niet ok wat die docent gedaan heeft, en best wordt er voorkomen dat die docent hiertoe nog een kans krijgt.

Als je graag eens zou praten over deze nare ervaring, kan dat met de KinderTelefoon. Daar kan je anoniem je verhaal doen, wordt er naar je geluisterd, en krijg je vast nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin

Reageer