Skip to main content
Vraag

dit is toch zeker verkrachting

• September 10, 2025
  • 3 reacties
  • 1085 Bekeken

hallo ik was aan wandelen in het bos en iemand volgt de mij met zakdoek op me mond en deed me broer uit en kleren uit en verkrachting en er kwam meisje en zij ging op dingen bij mij doen en ik moest ook dingen bij haar doen en zij deden bij mij ook en paar uur  later nog  mijn vriend kwam langs ik vertelde dat  ik ben verkracht was en hij zij oh wat goed en toen deed hij bij mij ook 

*Tekst aangepast door de kindertelefoon i.v.m. forumregel 6*

3 reacties

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • September 10, 2025

Wat deden ze dan bij jou?

• September 10, 2025

@maunoniem  uit een andere topic van je vraag je dat je niet weet hoe je een stijve moet krijgen? En als dit verhaal klopt heb je zeker ook geen stijve gekregen 🤔

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • September 11, 2025

Hoi ​@maunoniem ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Als iemand seks met jou heeft gehad en jij dit niet wilde geldt dit als verkrachting. Heel erg knap dat je hier over vertelt op het forum. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Fleur

De Kindertelefoon