Vraag

Dingen voor in vagina

  • 15 May 2019
  • 5 reacties
  • 3108 Bekeken

Badge
Hey ik stop wel eens de achterkant van een tandenborstel in mijn vagina en ik durf er geen andere dingen in te stoppen omdat ik bang ben dat ik te hard kreun!!

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

5 reacties

Misschien met je het er eens goed met je moeder overhebben en dan eens kijken naar een dildo. Dit is echt niet raar om met je moeder te bespreken, veel succes!
Badge
Misschien met je het er eens goed met je moeder overhebben en dan eens kijken naar een dildo. Dit is echt niet raar om met je moeder te bespreken, veel succes!
Dankjewel! Maar ik ga dat niet doen want ik wil geen dildo ik ben 12
Nee oke dat is inderdaad wel jong, maar onthoud wel dat er eigenlijk niks in je vagina hoort wat er ook niet thuis hoort. Dit kan schade opleveren. Een tandenborstel zal zo niet zo erg zijn. Ik heb verhalen gehoord dat er een deobus in werd gestopt dit is natuurlijk niet zo goed 🙂
Badge
Nee oke dat is inderdaad wel jong, maar onthoud wel dat er eigenlijk niks in je vagina hoort wat er ook niet thuis hoort. Dit kan schade opleveren. Een tandenborstel zal zo niet zo erg zijn. Ik heb verhalen gehoord dat er een deobus in werd gestopt dit is natuurlijk niet zo goed :)
Nee dat lijkt mij ook niet goed! Bedankt voor je reactie! :))
Je kan ook altijd je vingers gebruiken. Maar wat je ook in je kutje doet zorg ervoor dat het gewassen is. En als je echt meer wilt kan je altijd met een ander persoon gaan seksen of samen masturberen bijvoorbeeld.

Reageer