Skip to main content
Vraag

Dingen met broertje gedaan

• April 11, 2021
  • 7 reacties
  • 16879 Bekeken

Hey forum,

Dit is mijn eerste post maar ik zit een beetje in een dilemma.
Mijn broertje(14) en ik(16) zijn vaak samen alleen thuis en dan doen we altijd spelletjes zoals monopoly.
Laatst kwam hij met een nieuw spelletje dat hij had gezien waar 1 iemand zijn ogen dicht doet en de ander zijn hand pakt, vervolgens leg je diegene zijn hand op je lichaam en dan moet je raden wel lichaamsdeel dat is. Eerst begon het normaal, de dag erna deden we het weer maar opeens had ik mn hand op zijn onderbroek op zn penis. Eigenlijk vond ik het wel leuk maar ook wel weer gek, ik dacht dat het ook daarbij zou blijven maar hij ging erna verder en toen heb ik het afgekapt.

Een aantal weken later (eergisteren) gingen we weer het spel spelen en hij legde alweer mijn hand op z’n penis en het leek mij wel leuk om hem terug te pakken en deed het ook bij hem. Van het een kwam het ander en we hebben ons samen afgetrokken, niet aan elkaars blote penis geweest ofzo maar wel allebei afgetrokken. Die avond kwam hij naar mijn bed en wilde hij opnieuw samen aftrekken en toen raakte hij mijn penis aan, dat gevoel vond ik wel fijn dus toen hebben we elkaar afgetrokken, deze keer zijn we dus wel aan elkaar geweest.

Toen hij gisteren in bad lag en ik mijn tanden kwam poetsen zij hij kom eens kijken, ik keek en hij was aan het aftrekken ik werd op de een of andere manier geil en ik heb hem gepijpt, en vandaag heeft hij mij gepijpt. Ik denk dat ik het wel leuk vind allemaal maar het is ook verkeerd.

Wat moet ik doen? Moet ik dit afkappen en zo ja, hoe? Want ik wil het niet raarder maken dan dat het al is namelijk, sorry voor het lange verhaal maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

7 reacties

• April 11, 2021

Hey @l_nick_16,

moeilijke situatie, als eerste voelt het goed wat je aan het doen bent. Zo nee, dan maak het duidelijk tegen je broertje dat je het niet meer wild doen. Maar als je door wilt gaan samen met je broertje met je duidelijke regels afspreken. Hopelijk heb je hier iets aan.

• April 11, 2021

Hoi Nick,

Ik zou het afkappen. Seksuele relaties met familieleden zijn niet aan te raden. Je gaat elkaar toch op een andere manier zien en als het uitkomt ben je nog verder van huis. De keuze is aan jou maar mijn advies is hiermee te stoppen en toekomstige pogingen af te wenden.

• April 11, 2021

Ik zou het afkappen want het is incest

• April 11, 2021

En misschien verboden idk

• April 12, 2021

Ja nou ja kijk

Ik ga niet zeggen of je het wel of niet mag/moet doen

Mijn perspectief is, het maakt je blij (waarschijnlijk) en je vind het lekker

MAAR het is wel je broertje

Dus ik zou eerst goed nadenken over of je wel of niet doorgaat, zo ja. Doe je ding.

Zo niet, ook goed.

Maar het is en blijft je broertje.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 12, 2021

moesten jullie ouder en 20+ zijn dan zou het incest zijn, eigenlijk is het dat nu ook wel maar aangezien jullie jonge minderjarige leeftijd , zal het eerder experimenteel zijn, opzoek naar fun en genot, aangezien jullie jonge leeftijd zie ik daar geen graten in, jullie willen enkel fun en samen masturberen hoort nu eenmaal bij de puberteit, en het elkaar aftrekken en pijpen is een extra genot voor jullie, aangezien jij en je broer nog maagd zijn en en jullie waarschijnlijk alleen maar elkaar hebben om geil met elkaar te zijn, zou ik zeggen, blijven doen, geniet er van, de puberteit is de geilste tijd van je leven, dus geniet maar samen. wel opletten dat je daar tussen je 19 en 20 wel mee stopt,  anders ga je wel de stempel incest krijgen natuurlijk, nu valt het nog tussen experimenteel  geil pubergedrag te noemen, dus geniet maar van je tijd.

Renske H
Forum|alt.badge.img+5
  • Kindertelefoon
  • April 12, 2021

Hoi @Jongen090 ,

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal. Voor correcte informatie verwijzen we je naar Incest (mindkorrelatie.nl). Ook seks tussen minderjarige broertjes is incest. 

Groetjes,

Renske 

De Kindertelefoon