Skip to main content

OVER MIJ: dit is mijn eerste vragen lijst dus hij is niet super (misschien saaie vragen etc.) maar als jullie een deel 2 willen hoor ik het graag nou succes met invullen.:)

BASICS

1. hoe oud ben je?
  2. seksualiteit?
  3. ervaring met seks?

START  LIEVER DIT OF DAT?

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks?
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat?
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks?
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)?
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie)

DEEL 2 ZOU JIJ? (geld vragen)

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken?
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)?
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)?
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders?
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen)

DEEL 3 NU OF NOOIT   (zou jij)

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)?
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen?
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.?
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven?
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld?

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10
  2. PART 2?
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles)

okee groetjess, backup

BASICS

1. hoe oud ben je? 15
  2. seksualiteit? ik ben een jongen oen val op meisjes
  3. ervaring met seks? ja zeker

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? terwijl iedereen kijkt 
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? beste vriend/vriendin
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? elke dag duh
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? woonkamer
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) beetje pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? nee die man is een behaarde bosaap 
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? nee
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? ja kan best wil ik wel de andere uitkiezen 
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ja is  nog makkelijk ook
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? ja leuk 
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? nee
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? zeker ga ik dat doen
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? nee want zonder vrienden kom je nergens

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10  9.9
  2. PART 2? zeker
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles) kan je hem zelf ook ff invullen?

okee groetjess, backup

op aanvraag van de kerel wie z’n mentor een behaarde bos aap is vul k m effe zelf in.

BASICS

1. hoe oud ben je? 13
  2. seksualiteit? jonge en val op meisjes
  3. ervaring met seks? nope

1. liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks? seks terwijl iedereen kijkt
  2. liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jij haat? seks met beste vriend
  3. liever nooit meer seks of elke dag seks? elke dag
  4. liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)? woonkamer
  5. liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie) pijn

1. zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken? ja is echt n hottie
  2. zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)? jup
  3. zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)? ja
  4. zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders? nee
  5. zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen) nee

1. NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)? ja alleen ik weet niet of dit dom is maar heb geen crush op dit moment
  2. NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan  masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen? nee mijn buren zijn eng
  3. NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.? ja
  4. NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven? nee mijn halve school woont in mijn straat
  5. NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld? zeker niet

EINDE 

1. wat vond je van deze lijst van 1 op 10 6/10
  2. PART 2? ja gaat deze week komen
  3. nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles)

BASICS

hoe oud ben je?16

seksualiteit?jongen

ervaring met seks?ja body count 1 maar veel met diegene gedaan

START LIEVER DIT OF DAT?

liever seks terwijl iedereen kijkt (elke keer) of helemaal geen seks?1

liever seks met beste vriend/vriendin of seks met dat ene kind dat jijliever1

liever nooit meer seks of elke dag seks?2

liever masturberen in de klas (waar je hele klas bij is) of in de woonkamer (waar je hele gezin bij is)?2

liever elke keer als je seks hebt pijn hebben (geld ook voor masturbatie) maar dan wel de geile feeling hebben of elke keer als je seks hebt niks voelen (geld ook voor masturbatie)1

zou jij voor een ton (100,000 euro) je docent/mentor neuken?ligt er aan welke sommigen wel sommigen niet

zou jij voor een miljoen (100,000,000 euro) een naaktfoto op internet zetten (en je kan het niet meer verwijderen)?ja

zou jij voor duizend euro (1000 euro) een trio starten met alleen hetzelfde geslacht (en jullie zien elkaar 5 dagen in de week voor 1 jaar lang)?nee

zou jij voor een miljoen (100,000,000) een keer seks hebben met een van je ouders?nee

zou jij voor vijftigduizend euro (50,000) een jaar geen seks meer hebben (en ook niet meer mansturberen)ja

DEEL 3 NU OF NOOIT (zou jij)

NU 10 km hardlopen zonder pauze en dan je crush neuken (en je crush wilt het dan ook)?ja zeker

NU masturberend bij je buren aanbellen en wachten tot ze open doen (je moet blijven staan masturberen tot ze de deur openen) en dan seks hebben met iemand na keuzen?nee

NU naar je ouders gaan en vragen of ze een seks speeltje voor jou willen kopen en als ze ja zeggen krijg je niks maar als ze nee zeggen krijg je een feestje waar alleen (het geslacht waar je op valt) van je school komen.?ja

NU naakt en schreewend door je straat rennen voor 10 min maar dan de eerst volgende keer dat je gaat slapen 24 uur in je seks fantasie leven?nee

NU je vriend(en) kwijt raken (ze gaan allemaal dood) maar dan wel je partner kiezen uit alle mensen op de wereld?2e

EINDE 

wat vond je van deze lijst van 1 op 10

PART 2?

nog vragen aan mij? (ik beantwoord alles)

okee groetjess, backup

Reageer