Vraag

Dilemma met vriendin

  • 27 September 2020
  • 7 reacties
  • 750 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik ben al een tijdje hele goede vrienden met een meisje.

Omdat we allebei geen relatie hebben vinden we het fijn om soms te knuffelen en kussen met elkaar. Ik voel ook wel eens aan haar borsten en dat vindt ze niet erg (stiekem vindt ze het wel leuk).

Laatst dacht ik er aan hoe het zou zijn als ze mij zou aftrekken en daar werd ik best wel opgewonden van. Ik weet alleen niet of ze dit zou willen doen.

Ik snap dat ik er met haar over moet praten maar ik ben bang dat als ze het niet wilt dat ik daardoor de vriendschap verpest en dat is het laatste wat ik wil.

 

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?


7 reacties

Uhm ik heb dat zelf ook wel een beetje ik ben een jongen 14 maar… ik denk als je gwn zegt zou jij me misschien willen aftrekken zo niet is dat ook helemaal goed…  ik denk dat je de (relatie) dan echt niet verpest. zou ik misschien mogen weten hoe oud jullie beiden zijn dan is het wel makkelijker om te zeggen wat je het beste kan doen!!
Groetjesssss.

Reputatie 6
Badge +7

Geef veel aandacht aan wat zij fijn vindt. Je kunt er ook over praten (als je bezig bent) dat ze het wel fijn vindt. Ook dat jij het leuk vindt om haar een fijn gevoel te geven. Zo gaat het stiekeme eraf en zijn jullie eerlijker naar elkaar over wat je fijn vindt.

Je kunt haar ook vragen of het fijner is als iemand het voor haar aanraakt of dat ze het zelf doet. Waarschijnlijk is het lekkerder als jij het doet, net zoiets als jezelf kietelen, dat is ook heel anders.

Dan kun je haar vertellen dat jij ook opgewonden raakt.  Dat je je waarschijnlijk zelf gaat helpen als zij weer weg is.  Of… dat je het best zou willen doen waar ze bij is omdat je je bij haar op je gemak voelt maar je wilt niet dat zij zich ongemakkelijk voelt.   
Als ze dat goed vindt, kun je precies uitleggen wat een jongen fijn vindt.

Als ze dat allemaal goed vindt en dan nog niet vraagt of ze het ook mag proberen weet ik het ook niet.

 

Bedenk vooral … als het niet goed voelt, of te vroeg voelt, of nep voelt om iets te zeggen of te vragen, dan is het vaak nog niet het goede moment.  Alles wat ik hier boven schreef hoeft ook zeker niet in 1 keer!!!

 

Uhm ik heb dat zelf ook wel een beetje ik ben een jongen 14 maar… ik denk als je gwn zegt zou jij me misschien willen aftrekken zo niet is dat ook helemaal goed…  ik denk dat je de (relatie) dan echt niet verpest. zou ik misschien mogen weten hoe oud jullie beiden zijn dan is het wel makkelijker om te zeggen wat je het beste kan doen!!
Groetjesssss.

Bedankt voor de reactie. We zijn beide 15.

Badge

Ik zou gewoon over haar vagina proberen te strelen kijken of ze het fijn vind

 

Kijkend naar de situatie, dat jullie dus bepaalde dingen met elkaar doen, lijkt het me helemaal niet gek om te vragen/het erover te hebben, wat jullie nog meer kunnen doen. Hoever jullie beiden willen gaan in principe. Klinkt een beetje friends-with-benefits achtig

Badge

nouja lijkt erop dat ze je wel leuk vind, probeer anders eerst een wat bij haar.

Ik denk dat je gwn aan haar moet vragen als je bv aan het zoenen bent. Wil je misschien iets verder gaan dan alleen zoenen? En dan moet je jezelf erodp voorbereiden dat ze ook nee kan zeggen dus dan weet je een beetje hoe je reageert 

Reageer