Skip to main content

Ik heb een heel groot probleem.

Ik ben bi en heb een vriendin! Ik houd echt superveel van haar en kan echt nier zonder. Maar het probleem is dat ik supergraag een keer een jongen wil zoenen of er iets mee doen. Het probleem alleen is dat ik zeker weet dat mijn relatie niet snel uit zal gaan en het me niks zal verbazen als het dat niet zou gaan.

Maar echt elke dag de hele dag denk ik eraan om met een jongen ze zoenen om het gewoon maar gedaan te hebben in mijn leven en ik kan het niet uit mijn hoofd zetten. 

Wat zouden jullie doen als jullie in mijn situatie zaten?

Heb je dit al eens met je vriendin besproken?
Jij geeft aan dat jij denkt dat het een impact zal hebben op jullie relatie, maar het kan ook fijn zijn om haar kant van dat verhaal te horen.

Veel meer valt er volgens mij niet over te zeggen.

Tsja dit is niet heel anders dan wanneer je een relatie hebt met een jongen.

Ook dan kun je graag willen weten hoe het is om te zoenen met een andere jongen.

Je partner staat daar meestal niet voor open. Dat is wat het betekent om een relatie te hebben.  Of je bi, ho of he bent maakt daarvoor niet uit. De meeste partners willen graag dat je graag dat je aan hen genoeg hebt.

Geen idee of je vriendin weet dat jij bi bent, maar in het geval dat ze het niet weet zou je het haar toch moeten vertellen. Dat is wel zo eerlijk naar je vriendin toe. Daarna kan je hetzelfde dan als ze al weet dat je bi bent. Dat is gewoon erover praten met je vriendin. Gewoon aangeven wat jij graag wilt enz. neem er de tijd voor.

Als je vrienden er gewoon helemaal op tegen is zal je je erbij neer moeten leggen. Maar probeer het te bespreken!

Reageer