Vraag

Dildo of vibrator?


Badge

Gisteravond was ik op internet aan het kijken wat er allemaal te koop is

Echt zoooo veel verschillende dingen

Wat hebben jullie en waarom? Groot, klein, trillend, gekke vormen. Welk materiaal? 

Weet niet of ik al iets wil kopen maar wie weet 😅


14 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi Lisa06,

 

ik heb helaas zelf niets… behalve mijn vingers 😏

waar heb jij behoefte aan? Misschien kan ik je adviseren..

 

groet

Djerooontje

Badge

Hoi Dje

 

Thx voor je reactie 😀.

Ik gebruik nu ook alleen vingers. Kom nu alleen door rondjes te draaien om mijn clotoris. Wil wel eens wat anders proberen. Maar waar ik behoefde aan heb weet ik echt niet 😆.  

Ik vind persoonlijk het wel heerlijk om dingen in mijn poep te steken en wat ik wel eens gebruik is goedkoop en niemand weet dat het er vanachter in gaat en dat is een komkommer 

Hey Lisa06,

Als je nog heel nieuw bent met vibrator en masturberen is het misschien handig om ook een "bescheiden" vibrator te kopen. Je kan ze gewoon in de Kruidvat en Etos halen voor nog geen 20 euro. Je kan ze natuurlijk ook anoniem laten bezorgen! Om voor jou een voorbeeld te schetsen: probeer een wat kleinere vibrator zo'n 15 cm of kleiner in totaal en zonder allerlei friemeltjes en dergelijke eraan. Ik zou sowieso voor een siliconen vibrator gaan simpelweg omdat dat het meest comfortabel is. En vergeet geen glijmiddel of olie of dergelijke om t allemaal wat soepeler te laten gaan! Geniet ervan!

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen!

Gr, W.Wisdom

Badge

Hoi Wizdom

 

Thxs voor je antwoord. Ik durf echt niet met zo een ding in de rij bij het kruidvat te gaan staan. 

Maar een goed idee is denk ik er 1 bij bol.com te bestellen. En zal een kleintje doen.  Ben zo benieuwd hoe dat voelt 😀

 

Lisa

je kan ook een elektiese tandeborstel gebruiken met een ander opzet stukje die je niet gebruikt in je mond.:stuck_out_tongue_winking_eye: hopelijk kan je er iets mee. veel genot:heart:

Badge

Hoi anoniempie. 

 

Kan je mij misschien uitleggen hoe dan?

Dat borsteltje erin? 😱 Of doe jij dat wel? 

Doet dat geen pijn? 

He meid,

 

Ik begon zelf met een mini vibrator van Alie. Daarna naar een satisfyer pro 2 gegaan. Die is wel echt heel chill. Nu van willie.nl hun eigen simpele vibrator die ik gebruik om in te brengen. Die andere zijn meer voor clit. 

 

Groetjes

Je kan speciale opzet stukjes kopen van siliconen voor op je tandenborstel. Dan kun je dat op je clit zetten.

Badge

Ik heb het gedaan met de tandenborstel 😀. Was zoooo lekker.  Ik heb hem met de achterkant tegen mijn string aangezet. Precies bij mijn clit 😅.   Nog geen minuut en ik kwam al klaar 😳

Ik heb het gedaan met de tandenborstel 😀. Was zoooo lekker.  Ik heb hem met de achterkant tegen mijn string aangezet. Precies bij mijn clit 😅.   Nog geen minuut en ik kwam al klaar 😳

Hey Lisa!

 

Wat fijn om te horen dat je een nieuwe fijne ervaring erbij hebt, echter moet je bij een tandenborstel wel oppassen met de haartjes van de borstel, deze kunnen in de vagina terecht komen en voor hele rare onstekingen zorgen. Alternatief, haarborstel. Gebruik hierbij een haarborstel met een rond handvat wat een beetje een fatdoenlijk materiaal bevat.

 

Liefs,

 

Joep

Badge

Hi Joop. 

Ik heb hem er niet ingestopt 😆. Met de achterkant en dan ook nog mijn string er tussen. Wij hebben best een dure tandenborstel. Die trilt als een gek haha.. 

Fijn dat je het fijn vond! Met de satisfyer pro kwam ik de eerste keer ook binnen 1 minuut klaar. Dat is een vibrator op luchtdruk en niet op trillingen, zooo lekker

Reputatie 5
Badge +3

Hey Lisa,

 

belangrijk is dat je jezelf met de tandenborstel niet beschadigd/bloedingen veroorzaakt!

 

die borstel als je doe zou gebruiken kan je vagina verwonden!

Reageer