Vraag

dildo kopen op aliepress

  • 20 November 2021
  • 8 reacties
  • 709 Bekeken

Badge

Hallo   ik ben een meisje die 13 is 

ik wil graag een dildo kopen op AliExpress  heb naar reviews gekeken en zou goed zijn kan ook dat ik een discreet pakketje krijg,ik weet niet of ik 5 cm te klein vind maar om te beginnen denk ik dat die goed is , ik had laatst een dildo van mijn moeder gebruikt na schoon te maken en ging erop rijden, deed veel pijn en ook heb ik een vibrator gebruikt  weet dus niet wat ik moet doen , help

 

 

xx :)) mee

ps thx alvast


8 reacties

Badge

ik weet niet echt wat je wil dat ik zeg?? wil je advies? ik zou zeggen koop een goede en niet een goedkope uit china want misschien zijn de regels voor dildos daar wel anders en kan het je ph niveau verkloten. zo duur is een normale toch ook niet? op een nederkandse website vind je vast wel eentje met discrete verpakking.
of moet ik je feliciteren? moet ik je vertellen dat 5cm vast wel een goede grootte is?? 

Badge

ik weet ook niet wat je zegt maar luister ben nieuw met deze shit dus moest wachten je kan gewoon eerlijk zijn weet ook niet prc hoe ik ben aan het typen haha

 

Badge

ik heb eigenlijk ook geen idee wat voor dildo je meot kopen maar ik denk dat bestellen van easytoys net zo discreet is en dan weet je ook zeker dat het goed en veilig is,  en het is snel binnen. houd m goed schoon n veel plezier

Badge

Ty  alweer maar met easytoys zie je het toch op je bank afschriften of niet 

 

anders weet ik wat ik koop

Badge

ik heb geen ervaring met easytoys, je kan t opzoeken? 

Reputatie 6
Badge +7

Met AliExpress kun je minder makkelijk discreet laten bezorgen. Het komt gewoon thuis.

Bij Bol of coolblue kun je een pakketpunt in de buurt kiezen en daar laten bezorgen. 

Kun je niet de speeltjes van je moeder niet even opmeten en dat vergelijken met wat je wilt kopen. Dan weet je of ze groter of kleiner zijn!

Hoi!

Ik zou zeker geen dildo bij aliexpress kopen! Je weet nooit wat voor rotzooi of gevaarlijke stoffen het bevat. Als ik jou was zou ik via bol.com of easytoys een goede dildo kopen. Volgens mij, maar weet het niet zeker meer, op je rekeningafschrift als je bij easytoys koopt, komt bij mijn weten geen easytoys te staan. Je pakketje wordt natuurlijk ook discreet verzonden. Ophalen bij een postnl punt is ook altijd handig, dan ontloop je het risico dat iemand thuis je pakketje openmaakt. Natuurlijk kun je er ook nog even mee wachten, maar als je er al aan toe bent zou ik het via deze route(s) aanpakken.

Groetjes!

-annoniempje2020

Reageer