Vraag

Dildo kopen

  • 14 February 2021
  • 6 reacties
  • 456 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Dus uhhh

Ik zou graag een dildo willen bestellen, maar natuurlijk snapt men dat m'n ouders dat niet mogen weten.

Dus ja, hoe zou ik dat kunnen doen? En als ik betaal met ING gewoon op mijn rekening, zie je dan wat ik bestel?

 

Dat was 'm

Doei


6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je ziet alleen waar je iets koopt op je rekening, niet wat je koopt dus opzich zou je dat gwn kunnen doen.

Reputatie 6
Badge +7

Ga naar de AH of de primera. Koop een BOL.com cadeaukaart met geld erop. 

Op je ING rekening staat alleen ‘Albert heijn’ of ‘primera’.

Met die cadeaukaart bestel je bij BOL.com wat je wilt. 

Als afleveradres kies je niet je eigen adres maar een PostNL punt in de buurt (supermarkt, primera, drogist).

Je boek, of tandenborstel of iets anders wordt in een totaal anonieme kartonnen doos bij de PostNL voor je klaar gelegd.

 

Op je rekening staat niets opvallends. Je krijgt geen pakketje thuis. 

Reputatie 2
Badge +1

Ga naar de AH of de primera. Koop een BOL.com cadeaukaart met geld erop. 

Op je ING rekening staat alleen ‘Albert heijn’ of ‘primera’.

Met die cadeaukaart bestel je bij BOL.com wat je wilt. 

Als afleveradres kies je niet je eigen adres maar een PostNL punt in de buurt (supermarkt, primera, drogist).

Je boek, of tandenborstel of iets anders wordt in een totaal anonieme kartonnen doos bij de PostNL voor je klaar gelegd.

 

Op je rekening staat niets opvallends. Je krijgt geen pakketje thuis. 

Dankjewel!!!

Badge

(let niet op me type kunsten heb dyslexie) Je kan een cadeau kaart halen of als je een zus hebt aan haar vragen ik snap dag dat gênant is of je vraagt aan een vriendin als het pakket daar  afgeleverd worden

Badge +1

Ik heb veel tips voorbij zien kopen jk zou het toch effe een cadeau kaart kopen want als je het echt besteld via een seks site dan zien je ouder natuurlijk dat je iets heb besteld bij een seks site

Reputatie 2
Badge +1

Het is bestelt!

Bedankt voor de hulp enzo,

Dit was het!

 

Joe!

Reageer