Vraag

dildo in mijn anus

  • 6 February 2021
  • 4 reacties
  • 1093 Bekeken

Badge

Ik ben een jongen maar ik vind het geil om een voorwerp in mkjn anus te hebben maar ik val niet op jongens maar ik wil ook eens iemand pijpen en iemand anaal nemen maar ik val ook op miesjes ben ik dan gay en is dit normaal


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Zegt niet perse iets over je geaardheid. Wat dat is moet je toch echt zelf bepalen.

Je kunt ook bi zijn.

Ik vind bijvoorbeeld anaal bij mij zelf super lekker. Ik voel mij totaal niet aangetrokken door jongens. Vroeger wel mee experimenteert maar kan niet verliefd worden op een man. Als het om alleen seks gaat zou ik we wel laten nemen door een man. Verder moet ik niets van mannen hebben.

 

 

wat leuk dat je een beetje met jezelf aan het experimenteren bent!

wel zou ik oppassen om niet vanalles in je anus te stoppen het kan zijn dat deze vacuum zuigen en naar binnen schieten.  je hebt hier speciale buttplugs en prostaatmasages voor en de prijs kan hoog zijn maar je hebt ook hele mooie budget varianten. je kan zelf ook met je vinger meer experimenteren door bijvoorbeeld op zoek te gaan naar de 'p-spot'.

en het stukje dat je niet weet op wie je valt snap ik. ga zoals je doet op seksueel gebied hier ook mee experimenteren. op deze website heb ik veel informatie gevonden over mijn geaardheid: https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/lesbisch-homo-bi-hetero

is gwn lijp gay

Reageer