Skip to main content
Vraag

dildo (girls)

• June 5, 2026
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey girls 

ik heb een dildo die ook vibreert, en ik heb hem al een aantal keer in men vagina gedaan, hier moet ik echt hard men best voor doen en hard duwen,  en eens hij er in zit voelt het wel lekker enzo. Maar als ik ben klaargekomen en ik wil hem eruit halen lukt dit amper, ik heb echt pijn hierbij. Alsof men kut te klein is. 
heeft iemand tips om dit beter te laten lukken. 

Of heeft iemand goede of geile standjes die ik zeker eens moet proberen 

4 reacties

Forum|alt.badge.img

Kijk ik ben een jongen dus weet er niet heel veel van maar je moet het gwn vaker doen dan word het steeds fijner en misschien doggy of een soort van de dildo rijden is wel geil als ik vragen mag wanneer je die dildo er in hebt steekt er dan nog een stuk uit want als dat niet is kan je zelfs een keer de vibratie aan zetten terwijl hij in je zit en dan je weer aankleden en misschien een andere activiteit doen 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 5, 2026

sorry, geen meisje, maar wel een idee hier!

Dat je wat “strak” bent is normaal, als er vaker wat in gaat zal je zien dat je lijf zich daarop aanpast. Probeer eens wat glijmiddel, dan komt ie er vast ook makkelijker uit. Dit is het zelfde als met een pik, de eerste keer doet vaak pijn maar voelt ook heel fijn, die pijn gaat weg, de rest niet 👌🏻

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 6, 2026

@Anonieme jongen12 
Hey, bedankt voor je bericht 

ja er steekt nog een deel uit, ik had hier ook al aan gedacht, lijkt me geil .

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • June 6, 2026

Hey 

Als je zo iets wilt doen probeer je eigen eerst een beetje nat te maken .

Dus probeer eerst met je eigen te spelen dat je wat opgewonden raakt en anders met wat glijmiddel dan werkt dat ook iets beter dat doe ik soms bij me vriendinnetje.