Dikpics sturen naar een random meid

  • 16 February 2021
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal! Vandaag (en een aantal weken geleden) vroeg een random meid op insta aan mijn vriend en mij wie de grootste pik had.

Mijn vriend en ik vertrouwen elkaar dus ik trok snel mijn kleren uit, ging op bed liggen en maakte een foto van mijn stijve pik.

Toen stuurde mijn vriend er ook een en toen stuurde ik de twee foto´s naar die random meid op insta.

Zij vond dat ik de grootste pik had.

Maar is het wel handig wat ik heb gedaan?

Ik heb haar gevraagd of ze de foto´s wilde verwijderen nadat ik ze had gestuurd, en daar zei ze de eerste keer ja op.

Doen jullie jongens dit ook weleens? Of ben ik de enige?

Ik hoor graag jullie tips/adviezen!

Liefs,

AjaxFan2021

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik zou het nooit meer doen, je weet maar nooit waar ze naartoe gaan, miss sta je nu wel op p*rnhub ofzo… 

@Flopflop14 Oké thanks.

Het was ook best dom van me dat ik erin trapte, maar die meid was heel nieuwsgierig naar onze piemels dat ik er maar een heb gestuurd.

Soms maak ik er gewoon een maar stuur ik die niet door, dat had ik moeten doen maar heb ik niet gedaan omdat die meid heel nieuwsgierig was.

 

Reputatie 5
Badge +6

@AjaxFan2021 je kan ook in de toekomst een foto opzoeken op internet, dan sta je zelf niet voor schut… 

Reputatie 4
Badge +3

het was idd niet heel erg handig maar ja het is nou eenmaal gebeurt.

Had je je gezicht erop staan op de foto? want anders is het al minder erg want dan kan ze  nooit echt zeker weten of dit echt jouw pik was.

En verder zou ik het gewoon nooit meer doen want het is niet handig en je hebt kans dat die wordt door gestuurd maar als je er niks meer van hebt gehoord denk ik niet dat er verder echt wat met die foto is gebeurd.

En ehm ik zou nu als ik jouw was alsnog niet daarvan foto's gaan maken zelfs als je ze niet doorstuurt. Want dat soort dingen worden best vaak gehackt vooral bij meisjes maar ook bij jongens wordt hen telefoon weleens gehackt en het zou wel onhandig zijn als iemand hier zomaar bij die foto's kan.

groetjes sillie78

Reageer