dikke winterjassen

  • 17 April 2022
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Ik raak er ontzettend opgewonden van als meiden dikke winterjassen dragen. Ik heb deze fetish ontdekt nadat ik op de middelbare school kwam en een paar meiden uit mijn klas in zulke jassen rondliepen. Ik merkte dat ik dat super fijn vond om te zien, en er ook over ging fantaseren. 

Ik zou heel graag eens wat meemaken met zulke jassen, zoals voelen wanneer meiden van school dat dragen, of iets anders waar ik me voor schaam, ik zou namelijk ook wel eens heel graag de jassen van die meiden van school zelf aan proberen omdat ik heel benieuwd ben wat zij dan voelen als zij dat aanhebben.  Dus wil ik dat zelf ook wel eens voelen door hun jas dan aan te doen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken en of dat heel gek is?


5 reacties

Ik denk dat het niet heel raar is. Iedereen heeft een andere smaak wat dat betreft lijkt me.

Als je zelf zo'n jas aan wil kan je aan een vriendin vragen of je hem mag lenen of er zelf een kopen. 

Reputatie 7
Badge +2

Het is zeker niet raar of gek . Dikke winterjassen voelen ook super zacht . Je hoef zeker niet voor te schamen 

 

Je kan het in een tweedehands winkel kopen . Het is dan goedkoper en er heeft een meisje/vrouw het gedragen . Of kan je het lenen . Zeg dat het voor een  project is of zoiets 

 

Emma

 

Badge

Het is zeker niet raar of gek . Dikke winterjassen voelen ook super zacht . Je hoef zeker niet voor te schamen 

 

Je kan het in een tweedehands winkel kopen . Het is dan goedkoper en er heeft een meisje/vrouw het gedragen . Of kan je het lenen . Zeg dat het voor een  project is of zoiets 

 

Emma

 

Bedankt voor je reactie en advies! Inderdaad dat zachte is wat ik bijvoorbeeld super fijn vind. Fijn om te horen dat je vindt dat ik me niet hoef te schamen. Ik vind vooral de jassen van meiden van school leuk, dus ik denk dat iets kopen in een tweede hands winkel dat niet zou werken voor mij, en ik zou ook niet goed weten waar ik dat thuis moet verstoppen. Lenen zou inderdaad wel kunnen, maar denk je dat meiden snel hun jas op die manier zouden uitlenen?

Badge

Ik denk dat het niet heel raar is. Iedereen heeft een andere smaak wat dat betreft lijkt me.

Als je zelf zo'n jas aan wil kan je aan een vriendin vragen of je hem mag lenen of er zelf een kopen. 

Het zijn wel echt de meisjesachtige jassen die ik het leukst vindt, misschien lastig om dat dan te lenen of te kopen zonder raar aangekeken te worden...

Ik denk dat je je niet moet schamen en je gewoon zou moeten kunnen kleden hoesje wilt. Maar ik snap dat je bang bent om raar aangekeken te worden. Is het een idee om dit te bespreken met je ouders zodat je kan beginnen met thuis deze jassen te dragen en als je in een andere stad ofzo bent zodat je geen kans hebt om bekenden tegen te komen?

Reageer