DierenSex

  • 6 April 2018
  • 3 reacties
  • 5248 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ben een meisje van 15, Ik lag latst nadat ik lekker had gedoecht naakt op het bank. toen mijn kat op me kwam zitten op me schoot. ik was alleen thuis en ik was naar het insta account van een hottie uit min klas aan het kijken. toen werd ik nog al een beetje opgewonden. mijn kat begon toen (erg ongemakkelijk ofcourss( aan mijn clit te liken. Ik wist het natuurlijk verkeerd was maar het voelde erggoed. dus liet ik me kat zijn gang gaan. ik heb hier nu hele veel spijt van en weet eigenlijk niet hoe ik hier van af komen kan.
Plzzzzz Help me.
Xoxo
Meisje

3 reacties

Je hebt spijt dat jouw kat je likt... in dat geval zou ik een vibrator halen of je vingers gebruiken (heb zelf geen ervaring)
Hi ProbleemMeisje123,

Ik ben wel eens aan mijn vinger gelikt door een jong poesje en ik vond dat tongetje best wel ruw aanvoelen, beetje als schuurpapier. Is dat dan wel lekker? Een tong van een jongen voelt veel gladder, want dat weet ik dan toevallig wel, van beffen weet ik niks en dat wil ik ook graag zo houden.

Ik zou het niet nog een keertje met een poes of een ander dier doen. Volgens mij mag dat ook niet.
Hoezo weet dat poesje dan dat je daar moet likken. Beetje raar, toch?
Ben je dan ook klaar gekomen?
Waarom kun je niet stoppen, want je hebt het toch maar één keertje gedaan of hoe vaak dan?

Ik zou zeggen, niet meer doen.

Btw ik dacht trouwens dat poesjes alleen zichzelf schoon likten en niet andere poesjes.

Groetjes,
M&M's
Reputatie 3
Badge +8
Ik heb niks toe te voegen aan @M&M's post.
Lag wel dubbel om onderstaand; erg sterke grap.
''Btw ik dacht trouwens dat poesjes alleen zichzelf schoon likten en niet andere poesjes.''

Reageer