Vraag

Die leuke jongen in mijn klas...

  • 22 October 2019
  • 2 reacties
  • 510 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Die leuke jongen in mijn klas…

 

Ik ben Casper(jongen). 14 jaar. Ik doe atheneum, leerjaar 3. In mijn klas zit iemand die ik wel “leuk” vind. En ook twijfel ik of ik misschien (ook) op het zelfde geslacht val./we hebben dit jaar nieuwe klassen/

 

We hebben op school gym/lichamelijke opvoeding. We kleden ons om zoals normaal; meiden bij meiden, jongens bij jongens. Toen we de eerste keer gingen omkleden trok ik me niet veel van iedereen aan. Ik wilde snel weg. 2de keer ook, nu wachtte ik in het lokaal op mijn “vrienden”. Toen zijn we samen naar buiten gegaan. Maar ik begin steeds vaker naar D.(15 jaar)(D. Afkorting voor zijn naam) te kijken. Eerst gewoon in de les. Maar nu meer en meer. Hij heeft vaker trainingsbroeken aan. Hier kun je zijn geslachtsdeel wel zien zitten. Nu kijk ik ook naar hem tijdens het omkleden. Hij trekt altijd alles tegelijk uit. Dus in de onderbroek en sokken. Hij had best een “grote” bobbel in de onderbroek*. Hij heeft ook z’n “net wel net niet” sixpack*.

En soms beeld ik me dan in dat we ons met z’n tweeën omkleden. En dan doen we het.

 

Ik wil eigenlijk wel eens iets met een jongen doen. Hij kan het zijn natuurlijk. Maar we zijn geen vrienden, en kennen elkaar nauwelijks. 

 

Moet ik het eens aan hem vragen? En hoe? Wat als het fout gaat? Wat moet ik doen? Wat moet ik met mijn gedachte doen? Ik zie het al bijna voor me hoe we het zouden doen…

 

HELP!

 

-Over hem; eerst vond ik hem druk en iemand die aandacht zocht. Iemand waar je niks aan hebt.

*wat ik ook zeer aantrekkelijk vind. Maar meer in de zin van geil ,dan leuk leuk.

 


2 reacties

Reageren mag hoor!😂

 

Badge +1

Voordat je iets seksueels met hem doet zou ik eerst proberen vrienden met hem te worden. Praat eens met hem en kijk of jullie dezelfde interesses hebben. Mochten jullie uiteindelijk vrienden worden dan kan je naar de volgende stap 😉

Reageer