Vraag

denken aan seks

  • 31 December 2021
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

Badge

Heyy

ik denk de hele tijd aan seks en zou graag seks willen hebben als ik een vriendje  (khoop natuurlijk mijn crush😋)krijg (ik ben een meisje) maar kwil ook geen seks als ik er te diep over nadenk. Want als het nu te veel pijn doet, of als hij mijn borsten te klein vind of aan zijn vrienden verteld dat ik slecht ben,  etc.

Hoe is jullie seks geweest op jonge leeftijd? ( ik ben 14)

misschien helpt het wel


2 reacties

Eigenlijk is het antwoord op al je zorgen heel simpel en voordehand liggend; vind een geschikt persoon die je echt vertrouwt. Die zal ervoor zorgen dat jij geen pijn ervaart tijdens de eerste keer, hij zal jou niet veroordelen op de grootte van je borsten en zal ook niet zulke dingen over je zeggen tegen zijn vrienden. Als je dat gevoel van vertrouwen niet krijgt bij een jongen, moet je jezelf echt afvragen of je wel seks met hem wilt hebben.

Je hoeft het ook echt niet te haasten hè, je bent nog best jong. Ik was zelf bijna 17 en eigenlijk vind ik dat al best wel vroeg. Maar het belangrijkste is dat je er goed over nadenkt en zeker weet dat je er later geen spijt van krijgt. Doe gewoon wat goed voelt.

 

Badge

Jongen 14 hier (maagd dus kan niet veel zeggen). 

Over borsten maken wij bijna geen grappen als het seksueels is. Jongens kunnen ook serieus zijn.

 

En pijn is voor de eerste keer een hele grote kans. Maar als je goed nat bent en relax dan komt het goed

Reageer