Beantwoord

denken aan meisjes in mijn klas

  • 14 January 2020
  • 4 reacties
  • 430 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vraag me af of het raar is dat ik nu al aan een meisje in mijn klas denk. Want ik vind haar heel leuk maar ik wil niks met d’r hebben ofzo. En ik ben bang als ik iets met er wil hebben dat mijn pimel dan te klein is want hij is maar 6,5 cm. Maar laat graag iets achter en meiden ook want ik dank dat dat nog best klein is. 
En ik ben 13 jaar 

icon

Beste antwoord door Anonymous 14 January 2020, 16:30

Bekijk origineel

4 reacties

Maak je vooral geen zorgen over de lengte, je bent nog jong en nauwelijks in de puberteit. Hij gaat echt wel groeien hoor. En wat betreft dat denken aan een meisje geeft ook niks.

 

 

Bedankt vraagje124 want ik dacht dat dat raar is

Yo man,

No worries!

Er is echt niets raars met je aan de hand, zulke gevoelens hebben is op jou leeftijd heel erg normaal, de hormonen in jou lichaam komen op gang, en die zorgen ervoor dat jij je soms opgewonden en aangetrokken tot personen voelt, kijk maar naar de onderstaande tekst van online: 

Bij mannen en vrouwen zijn verschillende hormonen in verschillende hoeveelheden in het lichaam aanwezig. Testosteron in de testikels van de man, progesteron en oestrogenen in de eierstokken van de vrouw. Aan de basis van deze hormonen ligt het hormoon dat verantwoordelijk is voor het ontstaan van seksuele verlangens: DHEA (dehydro-epiandrosteron). Dit hormoon is als het ware de moeder van alle andere hormonen. Ook ligt DHEA aan de basis van de feromonen, de geurstoffen die weer verantwoordelijk zijn voor seksuele aantrekkingskracht. Dat tijdens de puberteit seksuele verlangens ontstaan en seksuele interesse toeneemt is heel logisch, want in die periode neemt ook de concentratie van DHEA-hormonen toe.

Ook over je penis hoef jij je geen zorgen te maken, netzoals er hormonen zijn voor je sexuele verlangens, zijn er ook hormonen voor je groei, waar je penis dus bij hoort, deze komen op gang en worden automatisch door je lichaam aangemaakt :). Je zal over een tijdje gaan merken dat je lul wat groter word, dit gaat langzaam en komt niet in een maand, dus rustig aan, alles is automatisch. Je zit nu nog onder het gemiddelde, maar dit trekt vanzelf bij. Het kan zijn dat je gewoon wat laat aan je pubertijd begint, een goede vriend van mij begon ook pas rond zn 13/14de en is nu (2 jaar later) nogsteeds niet volgroeid, terwijl hij al op bijna 15(!) cm slap zit!

Succes!

 

 

Eyy

Het is niet raar dat je deze gevoelens hebt vr haar, waar je je al helemaal geen zorgen om hoeft te maken is de lengte van je penis het maakt de MEESTE meiden niet uit wat de lengte ervan is want iedereen is verschillend. Hoppelijk helpt het je een beetje😉

Reageer