De zus van mijn vriendin

  • 24 March 2020
  • 2 reacties
  • 1190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, jongen 15 hier

een lang verhaal kort: ik heb seks gehad met mijn vriendin, maar zonder dat we het wisten heeft haar zus fotos en videos van ons gemaakt.

toen we klaar, keek ik op mijn telefoon en zag dat haar zus iets gestuurt had, dat waren dus die fotos en filmpjes, ze stuurde er ook uitdagende berichten bij.

toen ben ik met een excuus even weg gegaan uit haar kamer en naar haar zus gegaan die overigens al klaar lag op bed.

toen ik met haar klaar was ben ik terug gegaan naar mijn vriendin en ben ik daar weer in bed gekropen en hebben we nog een gezellige tijd gehad;-)

Maar moet ik dat tegen mijn vriendin zeggen wat ik met haar zus gedaan heb of juist niet??, en kan dit wel?

Ik hoor graag reacties, alvast bedankt.


2 reacties

Als eerste je bent een mazzelaar en heb je het welmet condoom gedaan bij haar zus.

Hey M15

 

Of het je verstandig lijkt om je vriendin in te lichten rond wat je met haar zus hebt gedaan, lijkt me grotendeels een keuze die jij het best zal kunnen maken. Kan je je de reactie van je vriendin wat inschatten, denk je? Vermoedelijk zal ze in ieder geval niet op prijs stellen dat je het een en ander met haar zus gedaan hebt. 

 

Dat de zus van je vriendin jullie filmde, is niet ok. Jullie beiden hebben namelijk recht op privacy. Ervoor zorgen dat er in de toekomst niemand staat te filmen, lijkt me daarom ook verstandig. Eventueel is dit iets dat je met je vriendin zou kunnen bespreken. 

 

Gr. Kenshin

Reageer