Skip to main content
Vraag

De ultieme Vragenlijst Jongens en Meisjes, Fetsih, Masturberen en nog veel meer!!!

• April 6, 2025
  • 50 reacties
  • 5833 Bekeken

Toon eerste bericht

50 reacties

• July 13, 2025
  1. Geslacht? Jongen
  2. Geaardheid? Bi
  3. Leeftijd? 13
  4. Uiterlijk? Slank, sportief, helemaal kaal, licht bruin tintje
  5. Lengte? 156/157
  6. Postuur? Slank/sportief
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Billen, borsten, piemel en ballen
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Idk
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Slap 8/8,5 omtrek 6 stijf 10/10,5 omtrek 6,5
  10.  verwijderd door de kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6
  11. Ooit al een keer seks gehad? Ja vaker en nu nog
  12. Gezoend? Met tong? Nee vind ik vies
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Ja bijna een jaar

Dit was het eerste deel van de vragenlijst. Nu komen er vragen over zwemmen : 

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Jazeker
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? 
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? Strakke zwemboxer of speedo maar het liefst naakt
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? In de winter niet vaak maar in de zomer wel, we hebben ook een eigen ‘echte’ zwembad 
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Ja al heel vaak zoals thuis, slootje, meer, zee en op de camping 
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Jazeker altijd leuk 
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Afgetrokken en gepijpt ja en nu nog. Bewust vanaf m’n 10e met vrienden 
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? Is wel eens gebeurd ja als ik een knappe meid zie of als een vriend tegen me zegt om even naar een hokje te gaan dan weet ik al hoelaat het is en heb ik wel eens een stijve gehad 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Jazeker

Dit waren de vragen over zwemmen nu komen der vragen over sporten en gym op school. 

1. Zitten jullie op een teamsport? Ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja 1x per week 
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja hoe anders?
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Gescheiden 
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Ja beide
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Gescheiden 
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Ja de meeste kleden zich helemaal uit en met de handdoek in de hand naar de douches 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Ja wie niet
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden? Bij sport is het ook gescheiden, we trekken elkaar af en de meeste pijpen ook, we gaan ook altijd in een grote kring staan en wassen elkaar van top tot teen met blote handen en zeep

Dit waren de vragen over sporten en gym. Nu komen der vragen over fetish. 

1. Hebben jullie een fetish? Zie 7
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Weet ik niet meer

Mijn fetish is kietelen, dus daar effe een paar vraagjes over : 

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Ja leuk 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Beide
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Maakt me niet uit 
  4. Zou je de kieteldood overleven? Als ik tussendoor even mag ademhalen🤣
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Ik ga kijken
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Ligt aan de situatie 
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Bij jongens mag je op meer plekken komen
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Boxer/slip of naakt 

Nou dit was mn vragenlijst,  Oké

Wat vonden jullie er van? Wel leuk

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag )? Vul hem zelf ook maar in

•  

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3
  1. Geslacht? man
  2. Geaardheid? hetero
  3. Leeftijd? 16
  4. Uiterlijk? goed
  5. Lengte? gemiddeld aan de kleine kant
  6. Postuur? Gemiddeld
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Nvt
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? waarom wil iedereen dit weten
  11. Ooit al een keer seks gehad? nee
  12. Gezoend? Met tong? nee
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? nee

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Ja
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? lange losse
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? wekelijks
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? ja
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ​Ja
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? nvt
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  nee

Dit waren de vragen over zwemmen nu komen der vragen over sporten en gym op school. 

1. Zitten jullie op een teamsport? ​Nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? ​ik zit niet meer op school
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  alleen met de boys 
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? alleen met de boys 
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? nvt
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? nee
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nvt

1. Hebben jullie een fetish? nee
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? nvt

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? ja
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? ​​​​alsiemand anders kietelen ik kan tegen kietelen 
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? maakt niet uit
  4. Zou je de kieteldood overleven? ​​​​ja
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  nee
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens? ​​​​maakt niet uit
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. maakt ook niet uit

Nou dit was mn vragenlijst, 

Wat vonden jullie er van? Matig

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag ) 

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • August 14, 2025
  1. Geslacht?  Meisje
  2. Geaardheid?  Jongens maar ik weet niet zeker of ik ook op meisjes val
  3. Leeftijd? 14
  4. Uiterlijk? Donkerblond blauw/grijze ogen
  5. Lengte? Geen idee
  6. Postuur?  Dun
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Plasfetish
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Sinds dat ik klein was
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? -
  11. Ooit al een keer seks gehad?  Nope
  12. Gezoend? Met tong?  Ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Best lang

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Best wel
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  Bikini 
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? 
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt?  Soms eentje die alles bedekt soms driehoekjes
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen?  Eentje die net niet in je billen gaat 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  Echt soms
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Nope
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  Vriendinnen wel is
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  Nope 
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? -
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? Nope 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Nee

1. Zitten jullie op een teamsport? Nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  1 keer
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  Ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  Gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  Nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? -
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Nee
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? -
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH?  Niet echt
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. -

1. Hebben jullie een fetish? Helaas wel ik ben er niet heel trots op
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  Ik denk sinds groep 1 en 2 al

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  Nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  Iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Geen idee
  4. Zou je de kieteldood overleven? Ik denk het niet 
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  Kan
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Geen idee ik kietel alle 2 liever niet 
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.  In normale kleding

Wat vonden jullie er van? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 14, 2025

Geslacht?  Jongens 

Geaardheid?  Hetero

Leeftijd?  15

Uiterlijk? Blond haar sixpack blauwe ogen snel bruin

Lengte? 1.68

Postuur?  

Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Nee

Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 

( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  Slap 8 stijf 17

verwijderd door de kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6

Ooit al een keer seks gehad?  Ja

Gezoend? Met tong?  Ja

Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Ja 3 jaar

Vinden jullie zwemmen leuk?  Joah

( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? 

( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  Meestal losse

( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 

( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 

Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  Nu in de zomer iedere dag

Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Ja

Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? 

Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  Ja 15 met me vriendin

( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  Niet tijdens zwemmen maar zit ook op mma en tijdens staredown stond ik ij me onderbroek en kreeg ik een eens een stijve 

( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 

Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Nee

Zitten jullie op een teamsport?  Ja

Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja  

Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  Ja

En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  Gescheiden 

Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  Ja

Gezamenlijk of gescheiden?  Jongens bij elkaar gewoon

Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Ja

( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen?  Ja

( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 

Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  Nee

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025
  1. Geslacht?  Meisje
  2. Geaardheid? Hetero
  3. Leeftijd? 15
  4. Uiterlijk? Normaal komt 36c borsten, niet dik
  5. Lengte? 1.65
  6. Postuur? Normaal?
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Een beetje plassen maar dat is eigenlijk een kink
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Een jaar
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? 
  11. Ooit al een keer seks gehad? Nee
  12. Gezoend? Met tong? Nee
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Nee

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Je heel erg
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? Bikini
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? 
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? Driehoekjes
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? Er in
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 1 of 2 keer per maand
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Ja ‘s nachts in een meer
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  Je met een vriendin
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een  kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Ik was toen 14 en het was met een vriendin, we hebben niet gevingerd maar wel naar elkaars vagina kijken en kijken hoe diep die was.
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? Ja jongens zijn zo geil zonder t shirt. Soms ga ik dan met m’n vagina voor zo’n straal of even “mijn bikini goed doen” en even een vinger er in of even over mijn clit maar dat is het. Als het heel erg is ga ik wel naar de wc
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Ja dan komt je kont ook boven water en dan krijgen jongens een stijve

1. Zitten jullie op een teamsport? Ja voetbal
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja een keer een blok uur
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Bij beide ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Bij gym wel maar bij sport niet
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Na gymmen niet maar bij sporten wel
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Gezamenlijk
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Ja soms 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? 
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? Ja soms dat je mijn vagina spleet kan zien
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Ik heb weleens orgasmes gehoord en gezien maar niet bij elkaar

1. Hebben jullie een fetish? Plassen (kink)
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Een jaar, toen was ik 14

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Is wel grappig soms
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Ik kietel liever iemand anders omdat ik plas een beetje in mijn broek als ik wordt gekieteld
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Maakt niet heel veel uit
  4. Zou je de kieteldood overleven?  Nee ik plas in me broek😳
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Als de persoon ziet dat ik heb geplast wel
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Maak niet uit
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.  Onderbroek en bh

Wordt jij wel is afgetrokken tijdens het omkleden? Door een meisje? En pijp jij je vrienden?

niet echt realistisch

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025
  1. Geslacht? Jongen 
  2. Geaardheid? Hetero
  3. Leeftijd? 15
  4. Uiterlijk? Slank, lang 
  5. Lengte? 179
  6. Postuur? Slank
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Sokken & plassen
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Al een paar jaar 
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Zeg ik niet 
  11. Ooit al een keer seks gehad? Ja 
  12. Gezoend? Met tong? Ja 
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Jaaaa net een maandje 

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Ja 
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? Lange en losser en daar onder nog een onderbroek 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 1x in de maand ofzo 
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Nee 
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja met m’n vriendin 
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Ja samen met m’n vriendin 
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? Ja door meiden 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Nee

1. Zitten jullie op een teamsport? Ja 
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja 2x 
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja 
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Apart 
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Thuis ja 
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Nvt
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Nee 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Nee 
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Nee douchen thuis 

1. Hebben jullie een fetish? Ja 
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Paar jaar geleden top de camping met een meisje 

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Nee 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Iemand anders 
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Het andere 
  4. Zou je de kieteldood overleven? Nee 
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Nee thx 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Nee 
  7. En kietel je liever meiden of jongens? M’n vriendin dan 
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Wel gewoon in normale outfit 

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht? jongen
  2. Geaardheid? hetreo
  3. Leeftijd? 15
  4. Uiterlijk? bruin haar
  5. Lengte? kweenie
  6. Postuur? normaal
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nope
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? X
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? slap: 15 cm. hard: 22 cm. omtrek heb ik nooit gemeten sorry
  11. Ooit al een keer seks gehad? nope
  12. Gezoend? Met tong? ja 
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? ja net aan 2 weekjes ofz

1. Vinden jullie zwemmen leuk? ja ik zat op waterpolo
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? x
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? ik zat dus op waterpolo dus had altijd een speedo aan maar nu draag altijd gewoon een normale
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? X
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? X
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? niet vaak hellaas nu in de winter miss 1x in de 2 maanden maar in zomer wel 2x per week
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? ja op een naaktstrand
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ja zat op waterpolo en dat was normaal daar dus ben daar aan gewend ben dr wel achter gekomen dat dit voor andere mensen niet zo normaal is als ik bv ga omkleden dan loop ik gwn naar de jongens kleedkamer en dan willen vriend van mij altijd een prive hokje, zelf heb ik daar geen problemen mee
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  nee, alleen iemand die bij mij op waterpolo zat probeerde elke dag me lul aan te raken echt fucking weird maar ja
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  ja soms nie vaak, als er een lekker wijfie langsloopt dan wel
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? X
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  nee zo diep denk ik niet na over dat soort shit ik zwem gwn sorry man

1. Zitten jullie op een teamsport? nu niet nee maar zat dus op waterpolo
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? ja 1x per week 2 uur achter elkaar
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nee heel soms
  6. Gezamenlijk of gescheiden? meiden met meiden jongens met jongens
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee meestal nie
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? ja sorry hoor maar das toch iets waar ik op let
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH?  X
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  niet elkaar we hebben wel een keer bij waterpolo een goon sessie gehad maar nooit elkaar eig miss 1x maar kan ik me niet goed herrinneren

1. Hebben jullie een fetish? nope sorry
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? X

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? eh nee sorry
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  andere geslacht, laat die meiden maar kome hoor
  4. Zou je de kieteldood overleven? nee het heet letterlijk de kieteldood
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  nee
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens? sws meiden effe voelen weet je wel
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. ja weet ik veel sorry

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht? meisje
  2. Geaardheid? hetero
  3. Leeftijd? 14
  4. Uiterlijk? bestel lang, bruine ogen, donkerblond haar, redelijk sportief
  5. Lengte? ong 1.75
  6. Postuur? normaal/middel, beetje gespierd 
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nog niet, of nog niet dat ik weet misschien krijg ik die nog 
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? nvt
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? nvt
  11. Ooit al een keer seks gehad? nee
  12. Gezoend? Met tong? ik heb dit nog nooit tegen iemand gezegd, maar ja, alleen dat telde niet echt het was meer aexperimenteren, het was in groep 7 dus telt niet echt vind ik
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? nee

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Ja, al hou ik niet van water in mijn oren (en ogen)
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? hangt ervan af, beide, op strand ofzo vind ik bikini makkelijker, soms badpak als er bijvoorbeeld heel veel glijbanen zijn want ik ben een keer bijna mijn bikini verloren toen ik van een glijbaan ging, de bovenkant schoot helemaal omhoog en de onderkant zakte bijna af
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? nvt
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? alles bedekkende, had er wek 1 waarbij het soort driehoekje was dat het bedekte en een deel beetje doorschijnend zwart gaas erboven zeg maar
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? Eroverheen, heb er meerdere, sommige zijn wel kleiner dan andere
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? in vakanties en soms in het weekend maar heb vaak geen tijd door sport en school
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? nee, wel in bad ;)
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ja, 1 keer gwn helemaal 1 keer toen hadden we badkleding al onder onze kleding aan
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? nee, wil als ik wat ouder ben wel doen hoor met de juiste persoon als het goed voelt 
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? haha nvt, ben een meisje, maar heb dat wel meerdere keren gezien bij jongens, is soms wel geil
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  niet heel vaak, kon er niks aandoen, toiletten waren heel vies en kon niet in openbaar gaan vingeren. Door bijv een gespierde jongen met leuk haar
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Ja, ben 1 keer perongeluk tegen iemands kont aan gezwommen 🫣 Heb ook weleens iemand in een strakke speed zwembroek gezien met een gigantische stijve en heb mensen elkaar onder water bij de kont zien vastpakken, en erin zien knijpen

1. Zitten jullie op een teamsport? nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? ja, een half jaar lang 1 keer per week en andere half jaar 2 keer per week geloof ik, weet t niet zeker
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? apart
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? nvt
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee, hooguit eventjes als iemand een bh voor een sport bh omwisselt en andersom
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Nvt
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? niet echt, soms denk ik wel, oh dit shirt tekent mijn borsten mooi af, maar zitten niet echt leuke jongens in mijn klas dus boeit niet echt
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nvt

1. Hebben jullie een fetish? nee geloof t niet nee
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? nvt

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? soms wel, ik vind het er soms ook romantisch uitzien bij anderen maar soms vind ik het ook echt vervelend
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? gekieteld worden, maar hangt van situatie af
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? hangt van de persoon of situatie af, met vriendinnen is soms echt wek grappig maar met een jongen (in mijn geval) (je vriendje bijv) kan het een heel andere sfeer zijn en ook leuk zinn
  4. Zou je de kieteldood overleven? uhm nee ik ben daar niet echt goed in
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? misschien later als ik zin heb
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? als het met de juiste persoon is en ik me al een beetje geil voel en hij me kietelt tussen mijn dijen denk ik t wel
  7. En kietel je liever meiden of jongens? hangt van persoon af
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.hangt echt van persoon of situatie af, maar denk ik ondergoed/naakt 

Wat vonden jullie er van? Leukk, maar naar mijn mening mochten er ook iets meer algemene vragen over vingeren in, wel eens wat heel anders met dat kietelen

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag ) wil je zelf invullen en heb je nog meer fetisj en/of kinks? Op welke plek wil jij nog een keer vingeren/beffen/pijpen/aftrekken? En heb jij weleens wat in het zwembad/kleedhokje gedaan?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 4, 2025
  1. Geslacht?  Mens. (Genderqueer, maar geboren als meisje)
  2. Geaardheid? Bi
  3. Leeftijd? 14
  4. Uiterlijk? Uhhh Lelijk?
  5. Lengte? Te kort (1.67 ofz)
  6. Postuur?  Idk
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Nope
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  -
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  -
  11. Ooit al een keer seks gehad?  Nope
  12. Gezoend? Met tong?  Nope
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Jup, 6 maanden

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  Heel erg
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? Badpak ofc 
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? -
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? Als ik een bikinitopje draag, draag ik er een die alles bedekt.
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen?  In principe gaan alle broekjes die ik kan vinden op een gegeven moment in je billen, ik sta telkens t eruit te trekken
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? In de zomer minimaal 1x per maand denk
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Nope
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja vroeger wel vaker
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  Nope
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  -
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  Mn broekje tussen mn voorlippen trekken
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Nope

1. Zitten jullie op een teamsport?  Nope
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  Ja, 1x een blokuur
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  Gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Nope
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  Aparte douchehokjes
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Nope, gwn ondergoed
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen?  -
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? Niet echt
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  

1. Hebben jullie een fetish?  Nope
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? 

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Idk
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? 
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? 
  4. Zou je de kieteldood overleven? 
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? 
  7. En kietel je liever meiden of jongens? 
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 25, 2025
  1. Geslacht?  Vrouw
  2. Geaardheid?  Lesbisch but questioning Ig
  3. Leeftijd?  18
  4. Uiterlijk? Lang, slank met stijl haar en meestal wel hoofd accessories.
  5. Lengte? 1.92-1.94
  6. Postuur? Te slank met wel een mooi stevig paar borsten en niet een hele grote achterkant.
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Heb er genoeg
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  Meeste heb ik ontdekt op mijn 14de of later.
  9. Ooit al een keer seks gehad?  Met vrouwen ja.
  10. Gezoend? Met tong? Ja ik heb gekust met tong.
  11. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Ja Ig, 4 maanden.

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  Zwemmen kan wel leuk zijn ja.
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  Badpak.
  3. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt?  NVT
  4. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen?  NVT
  5. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? Paar keer per maand.
  6. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Vaak genoeg.
  7. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  Bijna altijd.
  8. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  Ja ik heb wel eens gevingerd en iemand gebeft in een kleedhokje maar dat voelde achteraf wel echt goed verkeerd.
  9. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  Als ik met mijn vriendin in het prive zwembad zwem dan ben ik dat wel eens maar dan wordt ik vooral geil van haar lichaam.
  10. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Nee
  1. Zitten jullie op een teamsport?  Nope
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  Heb niet meer gym gehad sinds de basisschool, middelbaar speciaal onderwijs hoefde ik niet en de Universiteit heeft ook geen gym.
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  Op basis school was het wel samen omkleden maar dat was het ook wel en voor boogschieten ga ik mij niet daar omkleden.
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  ^^
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  ^^
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  ^^
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  ^^
  8. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH?  Nee niet echt, ik wil er vooral stylish uitzien als ik schieten of ga zwaardvechten.
  9. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  Nvt.

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Kietelen vindt ik zelf wel leuk maar niet te veel.
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  Gekieteld worden vindt ik plesanter.
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  Zelfde geslacht.
  4. Zou je de kieteldood overleven?  Nee, ik zou echt gek worden.
  5. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Niet echt maar kan er wel van genieten.
  6. En kietel je liever meiden of jongens?  Meiden.
  7. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Dan het lieft gewoon een top laag aan kledij zoals een rok en een shirt.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025
  1. Geslacht?  meisje
  2. Geaardheid?  lesbie
  3. Leeftijd?  16
  4. Uiterlijk? blond haar, blauwe ogen
  5. Lengte? 1,72
  6. Postuur?   slim
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  squirten op andere meiden
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  al een jaar of 4
  11. Ooit al een keer seks gehad?  ja
  12. Gezoend? Met tong?  ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? ja al zo’n 1,5 jaar 

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  ja
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  bikini
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? -
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt?  een triangel
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen?  in mijn billen 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 1x per week
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  ja
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  ja
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  met mijn BFF toen ik 13 was heb ik haar gebeft en zij mij gebeft in het kleedhokje 
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? -
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  ik ga naar de wc om mij te vingeren en ik word geil omdat ik andere meiden met grote tieten of een grote kont die de string ‘opeet’ zie
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  ja

1. Zitten jullie op een teamsport?  ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? 2x
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?   ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? gecheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  bij de voetbal wel. bij de gym niet
  6. Gezamenlijk of gescheiden? gescheiden
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  soms
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? -
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH?  soms wel
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. ja 

1. Hebben jullie een fetish? ja
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  al een jaar of 1,5 omdat ik toen geil werd van porno over op elkaar plassen

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  ja
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  gekieteld worden
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  hetzelfde
  4. Zou je de kieteldood overleven? ja 
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? -
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  als een meisje mij bij mijn kut kietelt wel
  7. En kietel je liever meiden of jongens?  meiden
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.  in mijn ondergoed en op school/openbaar gewoon normale kleren

Wat vonden jullie er van?  wel leuk

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag )  wat zou je doen als je een meisje zou zijn

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 26, 2025
  1. Geslacht? Jongen
  2. Geaardheid? Hetro
  3. Leeftijd? 14
  4. Uiterlijk? Lichte huid, metalhead met zwart nagels en band shirts etc.
  5. Lengte? 170
  6. Postuur? Te slecht gok ik?
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Luiers / plass soort van 
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 6+ jaar
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Geen zin om te meten.  
  11. Ooit al een keer seks gehad? Nope
  12. Gezoend? Met tong? Nope
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Nope, zou wel heel graag willen

2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? NVT
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? Halflang los. 
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? NVT
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? NVT
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? Bijna nooit. 1 a 2 keer per jaar. (buiten zomervakantie)
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Nope
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Toen k 4 was ofzwel , maar niks recent. 
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nope
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? Als k er een draag (als k in frankrij etc op vakantie bent) eigenlijk niet. 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? NVT
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? I guess

1. Zitten jullie op een teamsport? Nope
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja, 1 keer 70 min per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja, gewoon n kleedkamer
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Appart
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? NVT
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Hate to say it, maar ja. 
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? NVT
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. NVT

1. Hebben jullie een fetish? Ja, luZo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En luier / plas fetish
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Al 6+ jaar. Toen k n keer bij mn tante was met jonge kinderen had ik een luier gestolen en meegenomen naar huis en daar er in gepisst. Ik weet niet waarom ik did deed. Intresse ofzo, maar ik vond dat fijn ofz. 

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Alleen zacht, maar ik ben er te gevoelig voor. 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Geen voorkeur
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Andere
  4. Zou je de kieteldood overleven? Nope
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Niet geintreseert, sorry.
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Nope
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Ik kieltel eigenlijk nooit iemand, ik denk een meid (als zij mijn vriendin is) aangezien dit als intiem word gezien.
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Ligt er aan wie. Eventuele vrienden, alles. 

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht? man
  2. Geaardheid? ik val op vrouwen
  3. Leeftijd?  16
  4. Uiterlijk? kastanje rood haar beetje getind
  5. Lengte? 180
  6. Postuur?  slank
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  neh
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  x
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  slap idk hard lengte 19 omtrek idk
  11. Ooit al een keer seks gehad? nee
  12. Gezoend? Met tong?  ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? 1,5 maand

1. Vinden jullie zwemmen leuk? ja
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  losse lange 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  in de zomer vaak 1x per week ofz 
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? nee
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ja maar we hadden alles al aan moesten alleen shirt en schoenen uit
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  nee
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  soms

1. Zitten jullie op een teamsport?  voetbal
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  5 uur 
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? bij voetbal na de wedstijden wel
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  gezamelijk (alleen mr jongens)
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Nee
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Ja!
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  nee

1. Hebben jullie een fetish?  nee

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  Om iemand te kietelen ja gekieteld te worden nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  andere
  4. Zou je de kieteldood overleven?  noooooooo
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  nee
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens?  meiden (mijn vriendin)
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.  Dood

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 19, 2025
  1. Geslacht?  Girl
  2. Geaardheid? Bi (denk ik)
  3. Leeftijd? Bijna 15
  4. Uiterlijk? Blank bruin haar blauwe ogen 
  5. Lengte? 1,65
  6. Postuur? Normaal
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? ABDL
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Sinds een jaar ontdekt denk ik
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? /
  11. Ooit al een keer seks gehad?  Nee
  12. Gezoend? Met tong? Ja een keer met mijn BFF
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Nee single atm

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Ja zit zelfs op wedstrijdzwemmen 
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? Beide
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? /
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt?  Gewoon een normale 
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? Er overheen 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? Elke week minimaal 1x
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Nee
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja maar niet vaak of recent 
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? Nee wordt nooit geil in het zwembad 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Daar voel ik niks bij...

1. Zitten jullie op een teamsport? Nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? 2x per week
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  Gescheiden 
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Ja
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Ook gescheiden 
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Ja zeker voor/na douchen 
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? Nee gewoon kleren waarin ik makkelijk kan bewegen 
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. /

1. Hebben jullie een fetish? Ja ABDL vooral het AB gedeelte 
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  Ik weet het nu ongeveer een uur...ik dacht eerst dat ik tegen ABDL was maar raakte toch steeds meer geïnteresseerd erin.

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Om iemand aan het lachen te krijgen 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Kietelen 
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Zelfde geslacht 
  4. Zou je de kieteldood overleven? ...ik kan absoluut niet tegen kietelen 😵
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  Niet echt into
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Nrr
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Meiden 
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. In alleen in mijn ondergoed 

Wat vonden jullie er van?  Leuk lijstje 

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 20, 2025

@Ik help graag 

Hoi hoi, bedankt voor je reactie! 

De kieteldood is zeg maar dat je vastgebonden wordt. En dan eindeloos gekieteld word, dit is meestal in lichtere/blotere kleding om je nou ja kietelplekken bloot te geven. 

En nee, ik heb ( helaas ) nog geen seks gehad. 

Groetjes 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 3, 2026
  1. Geslacht?   Meisje
  2. Geaardheid?  Lesbi
  3. Leeftijd?   16
  4. Uiterlijk?  Blond haar, blauwe ogen, zandloper bouw
  5. Lengte?  1.75
  6. Postuur? Zandloper
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Squirten op elkaar en latex/ leren broek
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  4 jaar ofzo
  10. Ooit al een keer seks gehad?  Ja
  11. Gezoend? Met tong?  Ja
  12. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Al 8 maanden

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  Ja
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  Bikini
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt?  Normale Driehoek en driehoek die vastzit met van die touwtjes
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen?  Ligt aan de bikini maar heb allebei wel
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 5x per maand
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Ja
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?   Ja
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?   De eerste keer was toen ik 13 was met mijn BFF 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  Door de borsten van andere meiden of als ze een cameltoe hebben word ik geil en ga ik plassen en vingeren
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?   Soms

1. Zitten jullie op een teamsport? Ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  3 lesuur per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  Ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  Wel jongens en meiden gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  Ba het sporten wel
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Jongens en meiden gescheiden
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Soms wel als ik een andere string of bh aan doe
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH?  Als ik me geil voel wel
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  Ja

1. Hebben jullie een fetish?  Ja
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  Zo'n 4 jaar ( sinds mn 12e) Ik werd er erg geil van 

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Niet erg
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  Iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  Zelfde geslacht
  4. Zou je de kieteldood overleven?  Nog maar net
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  Ik vidn kietelen niet zo interessant 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Als meiden elkaar kietelen bij de kont, borsten of kut wel
  7. En kietel je liever meiden of jongens?  Meiden 
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.  Helemaal naakt of alleen mijn lingerie

Wat vonden jullie er van?  Wel leuk

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag ) Wat voor seksspeeltje zou je nog willen hebben?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 3, 2026

Geslacht?  Man

Geaardheid?  Hetero

Leeftijd?  15

Uiterlijk? blond haar blauwe ogen midden scheiding meestal

Lengte? 1.79

Postuur?  slank gespierde bouw

Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  ne

Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 

( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  slap 7 stijf 18

verwijderd door de kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6

Ooit al een keer seks gehad?  Ja

Gezoend? Met tong?  ja

Relatie? Zo ja, hoe lang  ja 3.5 jaar 

Vinden jullie zwemmen leuk?  Ja

( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? 

( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  Zwemmen met vrienden een lange alleen zwemmen dus baantjes trekken strakke

( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 

( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 

Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  Wekelijks 

Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Ja  1op 10 verloren met een paar vrienden. Om in de rivier te springen.

Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  Ja

Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  Ja met mijn vriendin.  Heb ik wel eens gebeft en zij mijn gepijpt. Ps bij ons zijn de hokjes eigenlijk volledig afgesloten 

( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  Ja hoeft niet altijd iets voor te gebeuren soms gebeurt het gewoon opeens...

( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 

Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Nee

Zitten jullie op een teamsport?  Ja

Hebben jullie gym op school? Zo ja, aak per week?  3 keer per week lo

Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?   Ja

En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?

Geschiedenis  

Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?

Ja 

Gezamenlijk of gescheiden?  Gezamenlijk 

Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Ja

( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Ja 

( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 

Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. 

Nee

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht?  Jongen
  2. Geaardheid? Hetero
  3. Leeftijd? 13
  4. Uiterlijk? :Bruin, dun, zwart krullend haar
  5. Lengte? 1,65 ofz
  6. Postuur? mager
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? niet echt
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? X
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Slap: weet ik niet Hard: omtrek 8 cm ofz lengte 11 cm
  11. Ooit al een keer seks gehad?  Nee
  12. Gezoend? Met tong? niet met tong, alleen gezoend op normale manier, met familie
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Nee bro😭

1. Vinden jullie zwemmen leuk? het is ok 
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? een lange losse
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? bijna nooit
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? alleen met familie
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Nee

1. Zitten jullie op een teamsport? nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? 2 keer
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? gescheiden 
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nope
  6. Gezamenlijk of gescheiden? X
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee wtf bro
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? jazeker
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  bro nee😭

1. Hebben jullie een fetish? niet echt
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? X

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? niet echt
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? weet ik niet
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? het andere
  4. Zou je de kieteldood overleven? Nopes
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Nah sorry
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? 
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Meiden
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. alles uit, misschien onderbroek aan

Wat vonden jullie er van? ok

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag ) billen of borsten of iets anders? (als je aangetrokken voelt naar meiden.)

• January 17, 2026
  1. Geslacht?  meisje
  2. Geaardheid? hetero
  3. Leeftijd? 13
  4. Uiterlijk?  blond, bl ogen, bos krullen
  5. Lengte? 1.63
  6. Postuur? normaal
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  -
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? -
  11. Ooit al een keer seks gehad? helaas niet
  12. Gezoend? Met tong? nee helaas
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? nope

1. Vinden jullie zwemmen leuk? beetje
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  bikini
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? met driehoekjes
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? eentje die in je billen gaat
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  1x per maand
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? ja
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ja
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  -
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  ja, nee ik doe er niks aan, ik wordt geil van jongens
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? soms

1. Zitten jullie op een teamsport? nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? 2x per week
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? jongens en meisjes gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? neee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? -
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? niet echt
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nee

1. Hebben jullie een fetish? -
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? -

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? door iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? andere geslacht ofc
  4. Zou je de kieteldood overleven? nee :)
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? isggg
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? beide
  7. En kietel je liever meiden of jongens? jongens
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. alleen in mn bh en string

Anoniempje030
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 18, 2026
  1. Geslacht? Man 
  2. Geaardheid?  Hetero
  3. Leeftijd? 14
  4. Uiterlijk? Blond blauwe ogen
  5. Lengte? 181
  6. Postuur?  Recht
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Nee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? L slap12 stijf 18 o weet ik niet
  11. Ooit al een keer seks gehad? Nee
  12. Gezoend? Met tong? Nee
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Nee

3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  Zo’n lange losse
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  Echt bijna nooit
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Ja
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee maar wil wel een keer aftrekken daar
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Soms

1. Zitten jullie op een teamsport? Na
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja 1 x per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja bij gym
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Ja
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. 

1. Hebben jullie een fetish?  Nee

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  Nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  Iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Andere 
  4. Zou je de kieteldood overleven? Ja
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens?  Meiden denk ik
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer je zo man mogelijk 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 18, 2026
  1. Geslacht? meisje
  2. Geaardheid? hetero
  3. Leeftijd? 13
  4. Uiterlijk? klein blond, slank
  5. Lengte? 159 cm
  6. Postuur? ?
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  -
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  n.v.t
  11. Ooit al een keer seks gehad? ja
  12. Gezoend? Met tong? ja, ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? ja, ik heb al 5 maanden met mijn vriendje!

1. Vinden jullie zwemmen leuk? tuurlijk
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? bikini
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? die alles bedekt
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? er over heen
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? elke weekend zo’n beetje
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ja, met een vriendin
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? n.v.t
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? normaal niet, maar gisteren voor het eerst, ik was met mijn vriendje, die heeft toen in het bubbelbad mij gevingerd😣
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? nee

1. Zitten jullie op een teamsport?  ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? ja, 1 keer 2 uur
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? ja
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  niet na het gymmen, maar wel a het sporten
  6. Gezamenlijk of gescheiden? gezamenlijk, maar ik zit in een jongens team, waar maar 3 meiden in zitten.
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee!
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? nee
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nee, maar wel een keer porno gekeken.

1. Hebben jullie een fetish? nee
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? -

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? ik vind het leuk als mijn vriendje het doet
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? gekieteld worden
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? andere
  4. Zou je de kieteldood overleven? ja
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? -
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? -
  7. En kietel je liever meiden of jongens? -
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. -

• January 20, 2026
  1. Geslacht? Jongen
  2. Geaardheid? Bi
  3. Leeftijd? Bi
  4. Uiterlijk? Slank en sportief 
  5. Lengte? 158/159
  6. Postuur? Slank en sportief 
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Zolang en zovaak mogelijk naakt zijn maar weet niet of dat onder fetisj valt
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Lang
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Slap 8,5 omtrek 6 stijf 10,5 omtrek 6,5
  11. Ooit al een keer seks gehad? Al best vaak
  12. Gezoend? Met tong? Nee en ga ik ook niet doen 
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Ja vriendin bijna een jaar 

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Ja
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? Strakke zwemboxer maar liefst naakt
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? In de zomer vaak rest van het jaar minder. We hebben thuis ook een ‘echte’ zwembad 
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Jazeker thuis en op vakantie en tussendoor ook vaker 
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja hoor meestal zelfs of in zo’n familie ding
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Ja gevingerd, afgetrokken, gepijpt. Met vrienden en vriendin
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? Niet echt 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Op vakantie niet nodig 

1. Zitten jullie op een teamsport? Ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja 1x per week 
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja maar jongens en meiden apart
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Ja na gym, training en wedstrijd 
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Jongens en meiden apart maar de doucheruimtes is een grote ruimte dus zonder schotten
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Na het gymmen wel om te douchen 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Jawel hoor
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Afgetrokken en pijpen gebeurt regelmatig

1. Hebben jullie een fetish? Het zou kunnen maar weet het zo niet. Ik ben iig heel graag naakt
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Idk

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Ja altijd leuk 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Beide
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Maakt me niet uit 
  4. Zou je de kieteldood overleven? Ik hoop het
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Ja hoor
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Kan idd heel geil zijn 
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Maakt me niet uit maar denk dat jongens onderling meer toestaan
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. In boxer of slip maar die zou ook uit mogen of uitgetrokken worden door de ander

• January 20, 2026

algemeen:

Hoe oud ben je? 16

wat is je geslacht en seksualiteit? Man

Hoe lang ben je? 184

wat zijn je hobby’s? Gamen, sporten, aftrekken 

Karaktereigenschappen die jouw uniek  /

seksueel:  ik val op meiden

Hoeveel cm is je lul slap en stijf (m). Slap 15 cm stijf 21cm

welke cupmaat heb je? (v)

Heb je een vriendin of vriend? Nee

ben je ontgroend? Ja

ben je ontmaagd? Ja

Heb je schaamhaar en zoja scheer? Ja

buiten:

Ben je graag buiten? Ja soms eel

hoe vaak masturbeer je per week? 7 x soms meer soms minder

Raak je je geslachtsdeel wel eens aan als je buiten ben? Ja

waar en in welke omstandigheden doe je dit?  Als ik achter een meid loop of fiets en er is verder niemand

heb je je ook wel eens buiten gemastrubeerd? Ja

waar deed je dit?  Op de fiets. Op een schoolplein 

waneer was dit? Een tijdje terug    ik was van de sportschool naar huis aan het fietsen en ik had zin en er fietste 3 meiden voor me en ik zag hun kont goed en deed mn piemel uit mijn onderbroek en mijn hand in mijn broekzak 

Ik had een losse korte broek aan en hij stond recht omhoog   en een x op een schoolplein toen ik vaak langs een groepje meiden fietsten 1 had een legging aan met een goeie kont ook van een afstandje afgetrokken op hun

ben je toen ook klaargekomen? Ja 

heb je wel eens met iemand anders buiten gemasturbeerd? X

Zoja heb je ook die ander gevingerd/afgetrokken? 

heb je ooit orale seks gehad buiten (pijpen/beffen)? Nee helaas niet

zoja waar en wanneer?

zijn jullie toen ook klaargekomen?

heb je ooit buiten geneukt? Nee

waar en wanneer was dit?

met wie was dit? (geen namen noemen)

Zijn jullie toen ook klaargekomen?

Ben jij ooit betrapt op buiten mastruberen/neuken.   helaas niet

zoja door wie?

wat is nog iets wat heel graag buiten wilt doen? Neuken of komen op een meid of een groep meiden aftrekken als ze langs komen

toen je buiten masturbeerde/neukte, was je helemaal naakt of had je nog kleding aan, zoja welke kleding? 1x mn broek op de grond en mijn shirt aan

Als je ooit buiten iets seksueels heb gedaan, hoe is dit tot stand gekomen? X

zou je naakt gaan bij truth or dare? Met een groep meiden wel

Wat is het heftigste op sekueel gebied wat je ooit he gedaan?

Weet iemand wat leuks waar ik kan aftrekken?

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 2, 2026

Hoi Allemaal, 

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik probeer zo snel mogelijk te reageren

Quokka
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 3, 2026
  1. Geslacht?  jongen
  2. Geaardheid? idk precies wat dit betekent mr ik val op meisjes
  3. Leeftijd? 14
  4. Uiterlijk? klein, blond, bril
  5. Lengte? 165
  6. Postuur? kaka (te dun maar ben altijd bloated)
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? schouder fetish
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  heel kort
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? jemig nooit gemeten mr ik denk te klein
  11. Ooit al een keer seks gehad? nope
  12. Gezoend? Met tong?  helaas nee
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? nee nu niet

1. Vinden jullie zwemmen leuk? meh op zich wel
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  strak met een losse er overheen
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 2-5 keer per jaar haha
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? ja vast toen ik 2 was of zo
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ja in groep 3 met andere jongens we hebben elkaar allemaal uitgelachen haha
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? oke dit hebben we dus niet gedaan (lijkt me wel geil om te doen trouwens MET IEMAND VAN MN EIGEN LEEFTIJD DUS NIET UIT GROEP 3)
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? ja, door meiden in bikini
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? nee dat prikt in mn ogen maar met duikbril hell yeah

1. Zitten jullie op een teamsport? nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? ja 1 keer per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  ja
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? nvt
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee alhoewel 1 jongen uit mn klas per ongeluk een keer zn onderbroek naar beneden trok was wel lachen
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? ja, stuitert lekker
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nvt

1. Hebben jullie een fetish? ja voor schouders
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? haha echt gisteren ofzo

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? nee vind het kapot vervelend eigenlijk
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? een andere jongen want dan kan ik hem ten minste voor zn bek slaan zonder gezeur te krijgen (was niet gewelddadig bedoeld gewoon veilig wegduwen)
  4. Zou je de kieteldood overleven? haha nee
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? nou nee ik lach me dood en vind het vervelend
  7. En kietel je liever meiden of jongens? oke wel meiden
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. nvt

Wat vonden jullie er van? lang