Skip to main content
Vraag

De ultieme Vragenlijst Jongens en Meisjes, Fetsih, Masturberen en nog veel meer!!!

• April 6, 2025
  • 54 reacties
  • 5956 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  1. Geslacht? 
  2. Geaardheid? 
  3. Leeftijd? 
  4. Uiterlijk?
  5. Lengte?
  6. Postuur? 
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? 
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? 
  10.  verwijderd door de kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6
  11. Ooit al een keer seks gehad? 
  12. Gezoend? Met tong? 
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? 

Dit was het eerste deel van de vragenlijst. Nu komen er vragen over zwemmen : 

1. Vinden jullie zwemmen leuk? 
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? 
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? 
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? 
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? 
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? 
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? 

Dit waren de vragen over zwemmen nu komen der vragen over sporten en gym op school. 

1. Zitten jullie op een teamsport? 
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? 
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? 
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? 
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? 
  6. Gezamenlijk of gescheiden? 
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? 
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. 

Dit waren de vragen over sporten en gym. Nu komen der vragen over fetish. 

1. Hebben jullie een fetish? 
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? 

Mijn fetish is kietelen, dus daar effe een paar vraagjes over : 

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? 
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? 
  4. Zou je de kieteldood overleven? 
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? 
  7. En kietel je liever meiden of jongens? 
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. 

Nou dit was mn vragenlijst, 

Wat vonden jullie er van? 

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag ) 

54 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  1. Geslacht?  meisje
  2. Geaardheid? hetro 
  3. Leeftijd? 13
  4. Lengte? 157
  5.  verwijderd door de kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6
  6. Ooit al een keer seks gehad?  nee
  7. Gezoend? Met tong?  gekust maar niet met tong
  8. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  het is net uit maar we waren 1 jaar samen

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  jaaaaaaaaaaa
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  allebij
  3. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt?  1 die alles bedekt
  4. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen?  tussen in
  5. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  idk mss 1 keer in 2 maanden of in de vakantie wel veel meer
  6. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  toen ik klein was waarschijnlijk
  7. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  mijn zus en mijn beste vriendin
  8. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  nee nog niks spijtig genoeg , ik zou het wel eens willen proberen
  9. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  niet echt...
  10. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  als ik onderwater ben dan kijk ik wel eens maar ik duik gewoon graag

Dit waren de vragen over zwemmen nu komen der vragen over sporten en gym op school. 

1. Zitten jullie op een teamsport?  ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  2u per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  meisjes apart en jongens apart
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?   gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?   dat mag maar niemand doet dat
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  gescheiden
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  nee wel in ondergoed als je aant omkleden bent
  8. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH?  sommige meisjes wel maar ik zeker niet

1. Hebben jullie een fetish?   nee niet dat ik weet

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  niet perse
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  iemand kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?   ik denk andere maar het moet iemand zijn die ik leuk vind anders NOOIT door een jongen
  4. Zou je de kieteldood overleven?   wat is dat??
  5. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  niet perse
  6. En kietel je liever meiden of jongens?  ik kietel bijna nooit iemand😅
  7. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.   ik denk gwn in mn kleren of als het mn lief is dan mss ondergoed en hij dan ook ondergoed

Wat vonden jullie er van? goed

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? heb je ooit al seks gehad , zo ja hoe ging het?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 6, 2025

Geslacht?  Man

Geaardheid?  Hetero

Leeftijd?  14

Uiterlijk? Lichtblond haar middenscheiding blauwe ogen sportieve bouw

Lengte? 1.50

Postuur?  Gespierd

Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Niet echt perse een ding  

Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 

( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  Slap 9 cm stijf 17 cm 

Ooit al een keer seks gehad?  Ja

Gezoend? Met tong? Ja 

Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Ja 3 jaar

Vinden jullie zwemmen leuk?  Ja

( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? 

( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  Lange

( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 

( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 

Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 1 keer per maand

Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Nee

Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  Ja vriendinnen 

Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  Ja met me vriendin 14 jaar was ik zei 16

( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  Ja door iets opwindends dan waarschijnlijk me vriendin 

( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 

Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Nee

Zitten jullie op een teamsportt nee is geen teamsport maar er word wel gezamenlijk geducht.

Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  2 x

Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  Ja

En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? 

Gescheiden

Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? 

Ja

Gezamenlijk of gescheiden? 

gescheiden

Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? 

Ja

( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? 

Ja als ze lekker is

( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 

Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. 

euhm nee en ja alleen een keer met me vriendin in de wc

Hebben jullie een fetish?  nee

Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? 

Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  ja soms wel

Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemsnd anders 

En als je gekieteld zou moesten worden, zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het ander

Ander

Zou je de kieteldood overleven? 

ja

En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? 

Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? 

idk 

En kietel je liever meiden of jongen's

Meiden

En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. 

Boxer of naakt

Forum|alt.badge.img+3

Geslacht?  Jongen

Geaardheid? Hetero

Leeftijd? 16

Uiterlijk? groot, lelijk

Lengte? 1.90

Postuur? gespierd

Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? plassen, badpak, kleedjes, wetsuit, baby, pamper,...

Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  heel lang

( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  kwn

verwijderd door de kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6

Ooit al een keer seks gehad?  Ja

Gezoend? Met tong?  ja

Relatie? Zo ja, hoe lang al?  ja 2maand

Vinden jullie zwemmen leuk?  ja

( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  zwemshort

( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 

( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 

Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  1k maand

Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  jaa

Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  jaa

Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  jaa vriendin en randol franse op 15jaar. 

( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  

( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 

Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Jq

Zitten jullie op een teamsport?  Ja, krachtbal

Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  Ja, 2u de week aan elkaat

Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  Ja

En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  School gescheiden. Krachtbal is niet zo bekend dus vlub heeft nie veel geld. We hebben 2 kleedkamers 1 voor de thuis en 1 voor de uit ploeg. Nu is het zo dat je tot de u 16 jongens en meisjes gemengd spelen. Daarna , hooger niet meer

Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  Jaa hygiëne belangerijk

Gezamenlijk of gescheiden?  Samen

Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Nee

( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen?  Jaaaaaa

( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 

Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  Ik speel nu mijn laatste jaar bij u16 en wij hebben meer meisjes dan jongens. Nu is de regel op matchdagen en trainingen: welk geslacht er meer is, is dominant in de douche. Bij gelijk is het een game. Omdat er meer meisjes zijn, zijn ze bijna elke keer domi

Hebben jullie een fetish?  Begin vragenlijst

Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? 

Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  Nee

Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  Iem anders

En als je gekieteld zou moesten worden, zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  Ander

Zou je de kieteldood overleven?  Nee

En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  

Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Nee

En kietel je liever meiden of jongens?  Meiden

En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Niets

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 7, 2025

@Ik help graag 

Hoi hoi, Ten eerst bedankt voor je reactie, 

Ik zag dat je niet wist wat de kieteldood was. Dat snap ik wel! Daarom leg ik het je effe tjes uit. 

De kieteldood is dat bijv jij ( Vastgebonden ) Op bed gaat liggen, en dan meestal in ondergoed. ( Of als je het heftig wil spelen soms naakt ) En dan mag een ander je kietelen zonder dat je wat terug kan doen. En meestal is dit dus in ondergoed of helemaal naakt. 

Zou je dit overleven denk je voor bijvoorbeeld 10 minuten lang? 

En om antwoord te geven op je vraag : Ik heb ( Helaas ) Nog nooit seks gehad 

Groetjes 

• April 7, 2025
  1. Geslacht? Meisje
  2. Geaardheid? Hetero
  3. Leeftijd? 15
  4. Uiterlijk? Slank, kastanjebruin haar en blauwe ogen
  5. Lengte? 1.70 zoiets
  6. Postuur? Slank
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Denk het niet
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? -
  9. Ooit al een keer seks gehad? Nope
  10. Gezoend? Met tong? Ja- lekker
  11. Relatie? Zo ja, hoe lang al? Misschien bijna

1. Vinden jullie zwemmen leuk? ja
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? Bikini
  3. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? Alles bedekkend
  4. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? Erover heen
  5. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? Te weinig, paar keer per jaar, meestal in de zomervakantie
  6. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Nope
  7. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja, met vriendinnen
  8. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee
  9. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? ja hoor. En ik ga dan niks doen. Je inhouden hoort bij mensen, aan je instincten toegeven maakt je een beest. En ik heb niet zoveel nodig om geil te worden
  10. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Euh nee… redelijk awkward

1. Zitten jullie op een teamsport? Ja alleen ben ik geen ‘jullie’- ik zit hier alleen
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? (Jullie?) iedereen in NL heeft toch verplicht lichamelijke opvoeding op school? Twee uur per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Nee en volgens mij mag dat niet eens. Of bedoel je met de meiden bij elkaar? Hoe anders? Elke klasgenoot een eigen kleedkamer? Wowww
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Nee en volgens mij mag dat niet eens (er moeten aparte kleedruimten worden aangeboden)
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Bij sport soms
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Hangt af van wat ze er hebben, bij onze eigen vereniging van die hokjes
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Daar niet. Douchen is daar wel verplicht maar niemand doet het
  8. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? Zekerrrrrr niet
  9. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd nee? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Haha wat voor beeld heb jij bij sportdouchen? Wel leuk dat je zo’n rijke fantasie hebt

1. Hebben jullie een fetish? Nee denk het niet
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? -

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? NEE, 100% nee, al dat gepluk en gefriemel aan mijn lijf… 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Liever niet, als geen keuze, dan Iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Liever niet, anders door zelfde geslacht, die doen miss normaal
  4. Zou je de kieteldood overleven? Dood=dood
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Nee niet interessant, maar miss heb ik die ooit al ingevuld
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  NEEEE
  7. En kietel je liever meiden of jongens? ik ben niet van het kietelen, het is redelijk childish
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Ik heb 1) geen strings, 2) geen boxers (nou ja oké- meisjesboxers) maar… ik laat graag alles aan. Sowieso moeten ze me niet gaan kietelen: blijf van me af!

Wat vonden jullie er van? Je hebt vast gemerkt: kietelen is niet mijn ding. Toch leuke lijst hoor! Leuk dat je zo’n rijke douche fantasie hebt. Ik zou er verhaaltjes over schrijven, daar kan je alles in kwijt

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 7, 2025

@Puckmeisje 

Ten eerst bedankt voor je reactie. 

Ik heb inderdaad door dat je niet van kietelen houd. 

Maar weet je eig wel wat de kieteldood inhoud? 

Want je zij " dood = dood " maar dat is de kieteldood helemaal niet 

Verder nog bedankt voor je reactie 

Forum|alt.badge.img+5
  1. Geslacht? man
  2. Geaardheid? bi
  3. Leeftijd? 15
  4. Uiterlijk? bruin haar/groene ogen
  5. Lengte? 165cm
  6. Postuur?  normaal
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? ja, bdsm, plas, pijn gedaan worden 
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? idk
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? 10cm slap, 14cm stijf
  11. Ooit al een keer seks gehad? nee
  12. Gezoend? Met tong?  nee
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? nee 

1. Vinden jullie zwemmen leuk? ja
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? lange, stakke 
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? 
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? 
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? 
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? nee
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? nee
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? nee
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? nee 

1. Zitten jullie op een teamsport? nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? niet meer
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nee
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? nee
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? 
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nee

1. Hebben jullie een fetish? ja

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? nee 
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? gekieteld worden 
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? zelfde
  4. Zou je de kieteldood overleven? ja
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? gekieteld worden
  7. En kietel je liever meiden of jongens? jongens
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. alles uit

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • April 11, 2025
  1. Geslacht? jongen
  2. Geaardheid? hetero
  3. Leeftijd?  17
  4. Uiterlijk? blauwe ogen, donkerblond haar, best lang, sportief figuur
  5. Lengte? 1.85
  6. Postuur?  sportief/slank
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  ik vind kleine borsten mooi maa weet niet of dat een fetish is haha
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  zo lang ik weet
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  15cm lang stijf en ook 15cm omtrek. slap weet ik niet
  11. Ooit al een keer seks gehad?  ja
  12. Gezoend? Met tong?  ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  nee wel gehad

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  ja
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  beetje los
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  1x per maand
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  nee maar wel een keertje stiekem mijn zwembroek omlaag gedaan ver in de zee
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ja 
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  ja door mooie meiden 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? nee want ik heb lenzen en dan kan dat niet

1. Zitten jullie op een teamsport?  ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  ja 1x
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  ja 
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  gescheiden zoals overal
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  ja
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  met jongens gezamenlijk
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  nee wel bij douchen
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen?  ja liefste borsten
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  nee

1. Hebben jullie een fetish?  kleine borsten zoals ik al zei
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  weet niet meer. heb ik altijd gehad

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  nee kan er niet tegen
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  door meisje
  4. Zou je de kieteldood overleven?  nee haha
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  miss een keertje maar nu niet
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? niet echt
  7. En kietel je liever meiden of jongens?  meiden natuurlijk
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.  met weinig of geen kleren is wel geil met een meisje

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 12, 2025

@anoniempje6666 ​@Super 

Beide bedankt voor jullie antwoord! 

Super, Bedankt voor je reactie. Ik zag dat je had ingevuld dat je een andere keer de vragen lijst “ Gesprek over kietelen “ Zou invullen dat is helemaal prima! Aan je antwoorden te zien weet ik bijna zeker dat je die vragenlijst leuk gaan vinden. 

En ik zag ook in je antwoorden staan dat je niet tegen kietelen kon, Welke plekken van je lichaam zijn hier het gevoeligst voor? Bijv, je oksels, je buik, je navel ( Niet veel voor komend bij een jongen ), Je voeten of je piemel? 

En zou je dan ook willen dat dat Meisje helemaal dominant over je is? Of juist vriendelijk? En dat ze je teased? Zou je dat lekker vinden? 

Nog een laatste vraagje, zou je denk je van kietelen klaar kunne komen? En zo ja, zou het sneller gaan als de meid die je kietelt bloedje naakt is? 

Anoniempje6666, Jij ook bedankt voor je reactie! Ik zag dat je had ingevuld dat je liever door een ander gekieteld zou willen worden? Heeft dit ook een rede, of vond je het gwn fijner dan een andere jongen kietelen? En ik zag ook dat je der geil van kan worden. Zou je der denk je ook van kunnen klaar komen? En zo ja, zou het helpen als een lekkere naakte jongen je zou kietelen? 

Zo aan je antwoorden te horen denk ik dat je het ook wel leuk zou vinden om de vragenlijst “ Gesprek over kietelen “ In te vullen. Ik zou dit heel erg fijn vinden. 

En er staat ook dat je niet van kietelen houdt in het algemeen, is dit omdat je er niet tegen kan? Of waarom als ik vragen mag 😀

En er stond ook dat je al je kleding uit zou doen tijdens het kietelen of alleen in je boxer. Vind je dit zo lekker??? 

Nou ​@Super ​@anoniempje6666  Nog maal bedankt voor jullie reactie, Ik ga proberen de link van “ Gesprek over kietelen “ Hier onder te plaatsen als dat niet lukt kunnen jullie altijd op mn profiel drukken! 

Groetjes A, 

Anoniempje.21312
Forum|alt.badge.img+1
  1. Geslacht? genderfluid
  2. Geaardheid? homo
  3. Leeftijd? 13
  4. Uiterlijk? idk om uit te leggen
  5. Lengte? 167
  6. Postuur? idk
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? puppy play
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? paar maanden
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? idk
  12. Gezoend? Met tong? ja, niet met tong
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? bijna maand

1. Vinden jullie zwemmen leuk? soms soms
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? -  
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? korte, hangt ervanaf 
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? -
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? -
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? paar keer per jaar
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? - 
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  -
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? - 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? -
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? - 

1. Zitten jullie op een teamsport? ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? ja, 2x
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nee (sporten alleen thuis)
  6. Gezamenlijk of gescheiden? -
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? nee
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? -
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. -

1. Hebben jullie een fetish? yep, puppy play, kietelen
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? idk anymore

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? ja
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  beide
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? hetzelfde liever
  4. Zou je de kieteldood overleven? idk 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? soms
  7. En kietel je liever meiden of jongens? jongens
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. hangt ervan af

Wat vonden jullie er van? leuk

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag ) nope

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 13, 2025
  1. Geslacht?  Meisje
  2. Geaardheid? Bisexueel, asexueel
  3. Leeftijd?  15
  4. Uiterlijk? wolfcut ginger haar tot aan mn schouders, sproetjes, niet perse dun of dik
  5. Lengte? 172
  6. Postuur?  Wel oke ig?
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Ik weet nie echt maar ik vind als mensen stretchen dat kleine kreuntje
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  idk
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  NVT
  11. Ooit al een keer seks gehad?  Nee
  12. Gezoend? Met tong?  ja, geen tong
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? nee maar wil wel

1. Vinden jullie zwemmen leuk? ja hoor, heb best lang op zwemmen gezeten (4 tot 14)
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  Badpak met kort broekje
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? 
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? nvt
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen?  kort broekje over badpak
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  niet vaak meer
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? als kind
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja, vaker meet een vriendin of mn moeder
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? 
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan?  NVT
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  nee

1. Zitten jullie op een teamsport?  Ja, ju-jitsu maar ga er van de zomer af
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  1,5 per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  Nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  NVT
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Nee
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Nvt
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? Nee, ik haat strakke kleding
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Nee

1. Hebben jullie een fetish?  Dat kreuntje bij een stretch
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  n jaar ofz, ik kwam erachter toen ik dat hoorde bij een jongen die ik leuk vond, 14

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  Nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  Iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  Zelfde
  4. Zou je de kieteldood overleven?  Nauwelijks
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  Nee :(
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Als t zou moeten meisjes
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Niet

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 14, 2025
  1. Geslacht?  Meisje
  2. Geaardheid?  Hetero 
  3. Leeftijd? 15
  4. Uiterlijk?  blond haar, blauwe ogen
  5. Lengte? 1.67
  6. Postuur?  klein buikje
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  niet echt nu
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  -
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  -
  11. Ooit al een keer seks gehad?  Nee 
  12. Gezoend? Met tong? ja met tong
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  nee

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Ja
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? Bikini
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? -
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? Meestal van die simpele bikini's met driehoek
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? over heen, andere dingen zijn mega vervelend
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? op vakantie, voor de rest niet veel
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? nee
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? vroeger, nu niet meer
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? -
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? nee
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? nee

1. Zitten jullie op een teamsport? zat
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? 1x
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden? -
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? nee
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? -
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH? nee, voel ik me juist ongemakkelijk in
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nee

1. Hebben jullie een fetish? nee
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? -

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  haat, oprechte haat
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? andere
  4. Zou je de kieteldood overleven? never
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? -
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens? jongens
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. gwn niet.

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht?  Meisje
  2. Geaardheid?  ..
  3. Leeftijd?  13
  4. Uiterlijk?  Blond haar, blauwe ogen, blanke huid
  5. Lengte? 1,60
  6. Postuur?  Bredere heupen (puberteit) 
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Nee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  Nee
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  Maakt opzich nie uit
  11. Ooit al een keer seks gehad?  Nee
  12. Gezoend? Met tong?  Nee
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Nee nog nie maar wil wel1

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  Ja
  2. ( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak?  Bikini
  4. ( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben  jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? Alles bedekt
  5. ( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? Erover heen
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  Elke zomer en dan sowieso om de 2 weken
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Nee
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Nee
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee
  11. ( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? Nee
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Nee

1. Zitten jullie op een teamsport? Nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  3 keer per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Nee jongens en meiden apart
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Nee doet niemand
  6. Gezamenlijk of gescheiden? (zie vorige vraag...)
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Nee
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? 
  9. ( Meiden ) Trekken jullie express bijv, strakke leggings aan om je kont af te showen? Of bij een push - up BH?  Heb wel strakke gymlegging maar gewoon normalen BH
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Nee

1. Hebben jullie een fetish?  ..
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? ..

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  Iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  Andere denk ik
  4. Zou je de kieteldood overleven? Nee🤣
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? 
  7. En kietel je liever meiden of jongens?   weet ni
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Bh en boxer(meisjes)

Wel leuk!

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag

Ja: Hoe oud ben je??  aangepast vanwege forumregel 4 

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht? jongen
  2. Geaardheid? jongen
  3. Leeftijd? 16
  4. Uiterlijk? blond, stijlhaar blauw/groene ogen 
  5. Lengte? ongeveer 1,80
  6. Postuur? normaal
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? ja, sokken/voeten. slijm over iemand heen en strakke kleding
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? ik denk nu 3 jaar
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  geen idee
  12. Gezoend? Met tong? 1x zonder tong
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al? nee

1. Vinden jullie zwemmen leuk? ja
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  lange losse zwembroek
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? alleen op vakantie
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? nee, maar lijkt me wel leuk
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  ik draag nooit een strakke
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? jaaa

1. Zitten jullie op een teamsport? ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? nu niet meer
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? tijdens het sporten soms
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  nee
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  als we het ooit doen gezamelijk
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? jaaa
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. nee

1. Hebben jullie een fetish?  ja
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? 13 ongeveer

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? ja
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemand kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  het andere geslacht
  4. Zou je de kieteldood overleven? nee
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  ja
  7. En kietel je liever meiden of jongens?  meiden
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer.  alleen mijn boxer

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 16, 2025
  1. Geslacht?  Jongen
  2. Geaardheid?   Hetero
  3. Leeftijd?   15
  4. Uiterlijk? slank, sporty, lang haar, donkerbruin, "girly”
  5. Lengte? 1,79 ofzo
  6. Postuur?  slank wel wat gespierd maar niet zo opgepompt xP
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  In seksueel opzicht dus: ja geboeid zijn en sub (onderdanig aan mijn vriendin)😊
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  anderhalf jaar ofzo
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Gemiddeld, geen klachten gehad tot nu toe ;p
  11. Ooit al een keer seks gehad?  ja
  12. Gezoend? Met tong?  dat nog eerder ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  alweer 1 ¾ jaar

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  Zeker !
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  Als ik het als training doe een speedo en anders een boxer
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  wekelijks, zou meer willen
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  ja zeker, meertje in de buurt 😁
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje?  met mijn vriendin wel ja
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  Bij een strandje toen iedereen weg was zo'n beetje, elkaar even een plezier gedaan hihi
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  ja onvermijdelijk gebeurt dat wel, maar ik zit er niet om verlegen
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Niet zozeer om er opgewonden van te raken nee.

1. Zitten jullie op een teamsport? nee individueel, hoewel het wel een club is ( karate) en ik zeil en dat doe je wel in teams (en ook in je eentje) maar dat doe ik niet als competitie maar bij de scouts
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  ja, 3 keer
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen?  gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  soms als de tijd het toe laat
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  ook gescheiden
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  ja soms wel als je dus gaat douchen
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen?  In het begin, zeker brugklas,  was dat natuurlijk wel zo, wederzijds weet ik. Maar we zien elkaar elke week 3 keer in die omstandigheid dus dan gaat dat er wel wat af.
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  Nee dat heb ik nooit gedaan of meegemaakt

1. Hebben jullie een fetish?  zie vraag 7 ;)
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Nou, ik was met mijn lief bij de scouts in de verkleedkist aan het kijken en er lagen een paar boeien in. En ik haalde toen een herinnering op aan een hunt waar we op ons 12e aan meededen, en waarbij ik gepakt en op de rug geboeid was. En daardoor deed zij ze een keer voor de lol bij me om. En ik ging als grap haar zoenen en we bleven iets langer zoenen haha,  en ik merkte dat ik dat erg spannend vond en zij ook en zo is het gekomen…...Plus dat ik merkte dat ik het (in de intieme momenten dus ) heerlijk vind om op haar te vertrouwen en me aan haar over te geven zeg maar. En zij vond/vind het spannend om dan de baas te zijn  en mij te sturen. 1+1 is dan al snel 2 😊

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  Ik kan er weel lol om hebben ja. Het is een grappig "wapen”soms ;P
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemand anders, want ik ga altijd vlak en kan niks meer haha
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  liefst wel door mijn vriendin dan. Ik heb een vriend die het ook af en toe doet en die is ook nog eens heel sterk dus dan ben ik me kansloos aan het begillen op de grond xD
  4. Zou je de kieteldood overleven? nee uiteindelijk niet
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  zal ff kijken ;)
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Nee dat dan weer niet. Misschien een tijdje na het uithijgen en je ligt naast elkaar ofzo. Zou kunnen.
  7. En kietel je liever meiden of jongens?   Inkoppertje is mijn vriendin want die kan ik dan wel aan denk ik maar op zich maakt het me niet uit ;)
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. boxer is al genoeg hoor 😉

Wat vonden jullie er van?  Leuk hoor, prima om even eerlijk te zijn en wat taboes door te beuken 😎

En hebben jullie ook nog vragen voor mij??? ( Alles mag ) Heb je als je gekieteld wordt nog wel energie om je opgewonden te voelen? Ik ben altijd echt helemaal stuk en uitgeput als ik dit moet doorstaan haha.

Groetjes liefs Tartan X

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 16, 2025

* correctie vraag 2: donkerbruin haar. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 16, 2025

Hoi ​@Anoniem_meisje2012 

Ten eerst bedankt voor het invullen van de vragenlijst. 

Ik zag dat je liever een ander zou kietelen dan gekieteld worden. Is dit omdat je denkt dat je de kieteldood niet zal overleven? 

En ik zag ook staan dat ze al je kleding uit zou doen als je gekieteld zou worden behalve je bh en boxershort. Dan maak je je het jezelf ook wel moeilijk om de kieteldood te overleven hé😉

En om nog antwoord te geven op je vraag : Ik ben 15 jaar oud. 

Groetjes A, 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • April 16, 2025

Hoi ​@Tartan15

Ten eerst bedankt voor je eerlijkheid en tijd voor het beantwoorden van deze vragenlijst. 

Ik zag ook het van je fetish, Heb je al eens geprobeerd om je vast te boeien en dan je te laten kietelen door je vriendin of die sterke vriend van je? Zo nee, probeer eens het klinkt als of je er van zult genieten. 

En kietel jij je vriendin wel eens? Of zij alleen jou? 

En wat goed om te horen dat je de vragenlijst leuk vond!

En om je vraag te beantwoorden : Ja, ik heb daar dan nog energie voor. Meestal geef ik die persoon ( Als ik hem / haar / het helemaal vertrouw ) Ook subtiele hints om daar beneden te kietelen / strelen. Dus dan komt die opwinding snel 😝

En als ik iemand anders kietel nou ja dan ben ik nog sneller opgewonden dan dat die persoon zn kleding uit heeft. 

En om het je iets makkelijker te maken : Hier onder staat de link naar mn topic “ Gesprek over kietelen “ Aan je antwoorden te zien ga je genieten bij het invullen van die. Alvast veel plezier! 

Groetjes A, 

• April 16, 2025
  1. Geslacht? jongen
  2. Geaardheid? Bi
  3. Leeftijd? 18
  4. Uiterlijk? donkerbruine ogen, kort donkerblond haar (normaal halflang maar wilde het eens anders)
  5. Lengte? 1.84 denk ik
  6. Postuur? slank, beetje sportief
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? Of het echt een fetish is weet ik niet maar als m’n vriendje een beetje aan het teasen is en ‘hard to get’ speelt tijdens voorspel word ik wel meer opgewonden dan normaal
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 2 jaar of zo
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Eerlijk, zou het niet weten. Heb al lang niet meer gemeten en het boeit ook niet. Het werkt zoals het hoort en ik krijg er geen klachten over 😅
  11. Ooit al een keer seks gehad? Ja
  12. Gezoend? Met tong?  Ja en ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  2 jaar 

1. Vinden jullie zwemmen leuk? Ja hoor
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? Ik draag zwemshorts
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? Niet zo vaak. Vriendje en ik proberen het een beetje op te pakken en minsten 1x per week te gaan want het is wel een fijne manier van bewegen
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Nope
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja, met vriendje
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Niet met een ander. Ik heb me wel ooit alleen een keer snel afgetrokken in een kleedhokje
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? Draag nooit strakke zwembroeken
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Nee

1. Zitten jullie op een teamsport? Nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Had 2 uur per week op de middelbare
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Gescheiden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Na gym op school nooit. Mocht wel maar niemand deed het. Heb op voetbal gezeten en na training gingen we altijd douchen
  6. Gezamenlijk of gescheiden? Gezamelijk
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? Nee 
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Iedereen kijkt wel eens naar elkaar. Zoals ​@Tartan15 al zei, zeker in de brugklas. 
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Nope. En dat soort spannende verhalen moet je ook niet geloven

1. Hebben jullie een fetish? Zie vraag 7
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Ging een beetje vanzelf. Vriendje was voor de lol een beetje aan het teasen en ik merkte dat ik daar wel ‘goed’ op reageerde zeg maar.

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Ik kan slecht tegen kietelen...en dat weet m’n vriendje ook 😂
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Liefst door vriendje
  4. Zou je de kieteldood overleven? Nope, onmogelijk
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Zal kijken
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Licht een beetje aan de omstandigheid. Het kan wel gebeuren
  7. En kietel je liever meiden of jongens? Nu liever 1 bepaalde jongen😅
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Alleen boxer uit is prima 🤭

Wat vonden jullie er van?  Leuk hoor. Ben het eens met ​@Tartan15 dat het soms goed is om ‘taboes’ te doorbreken

Forum|alt.badge.img
  1. Geslacht? man
  2. Geaardheid? hetro
  3. Leeftijd?  16
  4. Uiterlijk? sportief
  5. Lengte? 1.80M
  6. Postuur?  recht
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? slap 10cm  hard 17.5cm 
  11. Ooit al een keer seks gehad?  ja
  12. Gezoend? Met tong?  ja
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  2 weken

1. Vinden jullie zwemmen leuk? nee
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  lange losse
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? zomers soms
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? nee
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Ja

1. Zitten jullie op een teamsport?  nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  2
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  nee
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? ja
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. 

1. Hebben jullie een fetish? nee

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  andere
  4. Zou je de kieteldood overleven? nee 
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens? meiden
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. naakt

• May 3, 2025
  1. Geslacht? Man
  2. Geaardheid? hetro
  3. Leeftijd?  16
  4. Uiterlijk? lange slanke jongen, niet echt gespierd met donker kort haar.
  5. Lengte? 196 cm
  6. Postuur?  lang slank
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nee
  8. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  Lengte piemel, slap : 13 cm en hard 19,5 cm  En omtrek , slap: 11 cm en hard: 14 cm
  9. Ooit al een keer seks gehad?  ja
  10. Gezoend? Met tong?  ja
  11. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  2 maanden

1. Vinden jullie zwemmen leuk? nee
  2. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  lange losse
  3. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? soms niet vaak
  4. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? nee
  5. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? nee
  6. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  nee
  7. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? nee
  8. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  Ja

1. Zitten jullie op een teamsport?  ja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  2
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  ja
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  gescheiden
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? ja
  9. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Nee, man dat gebeurt niet

1. Hebben jullie een fetish? nee
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  nvt

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? iemand anders kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  andere
  4. Zou je de kieteldood overleven? ja
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? nee
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? nee
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. naakt

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 1, 2025

Geslacht? Jongen

Geaardheid? Weet ik niet 

Leeftijd? 13

Uiterlijk?normaal

Lengte?iets in 1m60

Postuur? 

Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? 

Hoe lang hebben jullie deze fetish al? 

( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? Weet niet

Ooit al een keer seks gehad? Nee

Gezoend? Met tong? Ja twee

Relatie? Zo ja, hoe lang al? Nee

Vinden jullie zwemmen leuk? Je

( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? Straken korte 

Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?was tijdens school en  was 2 les uuren per week

Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Nee

Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? 

Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee

( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? Ja want ik kijk naar de. Meisje hun borsten konden en als ze straken kleding hebben smos zie je dan vagina

Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Ja ik doe dat voor hun konden re zien en vagina 

Zitten jullie op een teamsport? Nee

Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? 2uuren 

Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Apart

En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Gescheiden

Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Nee we hebben gen douches

Gezamenlijk of gescheiden? Geen

Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? In onderbroek

( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? Ja

Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. Nee

Hebben jullie een fetish? Weet niet

Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Weet niet

Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Ja

Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Iemand kietelen

En als je gekieteld zou moesten worden, zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Ander geslacht 

Zou je de kieteldood overleven? Nee

Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden? Nee

En kietel je liever meiden of jongens? Meiden

En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Gewoon

Forum|alt.badge.img

Geslacht?  Vrouw

Geaardheid?  Biseksueel

Leeftijd? 17

Uiterlijk? Lekker en emo idk

Lengte? 1.68

Postuur? Garnaal

Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Choken, spanken, bdsm, bloed

Hoe lang hebben jullie deze fetish al? Te lang

( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard? 

Ooit al een keer seks gehad? Ja

Gezoend? Met tong? Ja

Relatie? Zo ja, hoe lang al? Anderhalf jaar

Vinden jullie zwemmen leuk? Nee

( Meiden ) Dragen jullie bikini of badpak? Bikini

( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse? 

( Meiden ) Als jullie op vraag 15 bikini hadden geantwoord, Wat voor bikini topje hebben jullie dan? 1tje met driehoekjes of gewoon 1 die alles bedekt? Idk ik heb heel lang niet gezwemd

( Meiden ) En wat voor bikini broekje hebben jullie? 1 tje die in je billen gaat of er over heen? ""

Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? Niet

Hebben jullie wel eens naakt gezwommen? Nee wil wel skinny dippen 

Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Ja

Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? Nee wel openbare toilet en douche

( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? 

( Meiden ) Zijn jullie wel eens geil in het zwembad? En doen jullie hier dan ook iets aan? Zo ja, Wat? En waardoor zijn jullie geil dan? Nee

Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? Nee

Zitten jullie op een teamsport? Nee

Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Zit niet op school

Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? 

En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? 

Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? 

Gezamenlijk of gescheiden? 

Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school? 

( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen? 

Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. 

Hebben jullie een fetish? Ja al geantwoord 

Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen? Freaky kind zijn met internet en gare vrienden

Houden jullie van kietelen? In het algemeen? Nee

Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Iemand anders

En als je gekieteld zou moesten worden, zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere? Idc

Zou je de kieteldood overleven? Ja

En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt? Nee

Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  Nee

En kietel je liever meiden of jongens?  Geen een wat de helly

En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Wegrennen 

Angel
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 12, 2025
  1. Geslacht?  jongen
  2. Geaardheid?  hetero
  3. Leeftijd? 16
  4. Uiterlijk? Bruin haar, blauwe ogen
  5. Lengte? 180
  6. Postuur?  gewoon
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke?  Nee  nie persee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  /
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  Stijf 13cm en slap 8
  11. Ooit al een keer seks gehad?  nee
  12. Gezoend? Met tong? /
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  Nee had er wel een van een jaar

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  ja
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  Losse zwemshort
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer? Meestal 4 keer in de week in de zomer anders soms 1 keer in de week
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  Nee, maar wil het wel doen
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? Nog niet
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie? 
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor? Ik draag geen strakke zwembroek
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater?  nee

1. Zitten jullie op een teamsport?  nee
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week? Ja 2 uur in de week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen? Ja is 1 kamer voor de hele klas
  4. En dan jongens en meisjes gescheiden of samen? Meisjes gaan in aparte ruimte omkleden
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten? Nee, maar mag wel
  6. Gezamenlijk of gescheiden? /
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  Nee, juist in onderbroek
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen?  Ja als ze lekker is
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden. /

1. Hebben jullie een fetish?  nee

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  soms
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen? Iemand anders
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  Andere geslacht
  4. Zou je de kieteldood overleven?  Kdenk van wel
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  soms
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. Boxer of geen kleding

Wat vonden jullie er van?  goed

nee,

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3
  1. Geslacht?  Jongen
  2. Geaardheid?  hetero
  3. Leeftijd?  16
  4. Uiterlijk? 
  5. Lengte? 180cm
  6. Postuur?  ​Postuur???? Hoe bedoel je? Ik heb geen boggel hoor.
  7. Hebben jullie een fetish? Zo ja, welke? nee
  8. Hoe lang hebben jullie deze fetish al?  x
  9. ( Jongens ) Lengte piemel, slap en hard? En omtrek , slap en hard?  10cm slap 16cm stijf, omtrek weet ik niet maar best wel dik
  11. Ooit al een keer seks gehad?  nee
  12. Gezoend? Met tong?  ja wel lekker
  13. Relatie? Zo ja, hoe lang al?  wel n ex maar geen huidige relatie

1. Vinden jullie zwemmen leuk?  ja opzich wel, maar alleen in natuurwater, niet in zwembaden.
  3. ( Jongens ) Wat voor zwembroek dragen jullie? Lange of korte? Strak of losse?  lange  losse boxers met een onderbroek daaronder
  6. Hoe vaak zwemmen jullie ongeveer?  ​Wanneer ik er zin in heb
  7. Hebben jullie wel eens naakt gezwommen?  in bad ja hahahaha
  8. Een keer met een ander omgekleed? In het zelfde hokje? ​Ja maar is niks vies gebeurd in het hokje
  9. Hebben jullie een keer bijv, gevingerd, afgetrokken, gepijpt of gebeft in een kleedhokje? Zo ja, hoe oud was je toen? En met wie?  nee
  10. ( Jongens ) Als jullie een strakke zwembroek dragen hebben jullie er dan wel eens een stijve in? Zo ja, waardoor?  ik draag geen strakke zwembroeken precies om dat probleem te vermijden 
  12. Gaan jullie wel eens onderwater om de andere mensen te zien zeg maar onderwater? niet echt

1. Zitten jullie op een teamsport?  ​Hebbenja
  2. Hebben jullie gym op school? Zo ja, hoe vaak per week?  ​1 blokuur per week
  3. Kleden jullie gezamenlijk om tijdens het sporten of gymmen?  jongens samen wel
  5. Douchen jullie ook na het gymmen of sporten?  nee
  6. Gezamenlijk of gescheiden?  x
  7. Zijn jullie naakt tijdens het omkleden bij gym op school?  nee wel in onderbroek
  8. ( Jongens ) Kijken jullie naar meiden hun kont / borsten tijdens het gymmen?  ik kijk wanneer ik wil kijken, hoeft niet perse tijdens gym te zijn
  10. Als jullie naakt douchen op de sportclub hebben jullie elkaar dan wel eens gevingerd of afgetrokken? Jongens bij jongens en meiden bij meiden. En ofc jongens bij meiden.  x

1. Hebben jullie een fetish?  nee
  2. Zo ja, Hoe lang al? En hoe kwam je der achter? En hoe oud was je toen?  x

1. Houden jullie van kietelen? In het algemeen?  nee
  2. Zou je liever gekieteld worden, of iemand anders kietelen?  ​​​​iemand and34s kietelen
  3. En als je gekieteld zou moesten worden,  zou je dan liever gekieteld worden door het zelfde geslacht of door het andere?  het andere
  4. Zou je de kieteldood overleven?  ​​​​nee
  5. En wil je mijn vragenlijst over “ Gesprek over kietelen “ Ook even willen beantwoorden, als je kietelen interessant vindt?  ​​​nee ik haat kietelen
  6. Wordt je geil van kietelen, Of gekieteld worden?  nee
  7. En kietel je liever meiden of jongens?  ​​​​meiden i guess
  8. En als je gekieteld zou willen worden, Hoeveel kleding zou je dan uit doen? Bijv je wil gekieteld worden in je bh en string. Of alleen je boxer. ​​​​tja als ik er dan helemaal in mee moet doen ga ik maar gwn helemaal naakt en mag diegene mij daarna gelijk een pijpbeurt geven

Wat vonden jullie er van?  niet echt mijn ding maar toch leuk om iets nieuws in te vullen