De Pil

  • 15 November 2011
  • 7 reacties
  • 982 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heei.

Me vriendin slikt de pil sins kort.

Maar ze is nu nog steeds 2 weken achter elkaar ongesteld.

Ze slikt de pil omdat ze veel puisten heeft.

Als je de pil neem word je dan nooit meer ongesteld of sow?

Ik weet allemaal niet hoe het sit en durf niet te vragen klinkt zo dom.

Willen jullie me iets vertellen over de pil enzo

Alvast bedankt xx

7 reacties

http://www.anticonceptie.nl/de-pil/diane-35 lees hier eerst maar ff, waarschijnlijk gebruikt ze deze pil ivm puistjes(acne)

Als je dan nog vragen hebt....... vraag maar raak!
Nee je bent niet dom. Je moet de pil drie weken achter elkaar slikken en dan wordt je niet ongesteld. Dan stop je een week (soms als je bijv. op vakantie gaat slik je nog een extra week door) en in de stopweek wordt je ongesteld. Op de eerste dag van je menstruatie begin je weer met slikken. xxx
ze zeggen dat je altijd na drie weken een stopweek moet houden met de pil maar het is bewezen dat als je de pil gaat slikken je menstruatie cyclus dan al verstoort is ls je de pil gwn 4 weken door slikt gebeurt er dus niks en word je ook niet ongesteld n ongeveer 4 5 maanden ga je vnzelf tog een keer bloeden . deze keer ben je dan mischien wat heviger ongesteld ls anders maar goed dan ben je al 4 maanden al niet ongesteldd geweest natuurlijk als je liever om de drie weken een stopweek houd kan dat natuurlijk ook dan word je gewoon elke maand ongesteld , ls je dan een week eerder of later ongesteld wilt worden kn je dat in principe ook zelf regelen
ik slik ook de pil,

3 weken lang, dan 7 dagen stoppen(ongesteld). na die week begin je weer gewoon met slikken. 3 weken enz enz enz.

als je de pil langer slikt/ bv: 5 weken. en je stopt dan weer word je ook gewoon weer ongesteld, en na een week begin je weer met slikken voor een paar weken! het is vrij simpel allemaal. je mag zelf weten hoelang je de pil doorslikt. maar niet meer dan 3 strips achtereenvolgend! maar als je hem een x vergeet te slikken en dat ook niet binnen een dag doet, word je ook ongesteld!
Ik heb de prikpil echt ideaal!
Maar nu heb ik wel 2 weken lang kleine bloedinkjes
Maar ja
nog iemand met de prikpil die er over mee kan praten?
kus
Mijn bff slik te pil

maar zij werd nog gewoon zwanger hoor

nou me kind is nu 3 maandjes oud

(heeft altijd veel snot)

Nou nu gebruik ik de condoom gast

take a life
for a life

de mazzel
@Anno1910 wacht even jou bff slikte de pil maar jij bent een meisje, in een ander topic zeg jij (16 dagen geleden) dat je 3 maanden zwanger bent. en nu heb je al 3 maanden een kind? vrij apart eigenlijk...

Reageer