Vraag

de eerste keer

  • 31 May 2022
  • 2 reacties
  • 356 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy allemaal,

Ik hed even een vraagje ik ben 17 jaar en heb het nooit gedaan met een jonge wel heb ik het een en ander uitgeprobeert bij mijzelf ook met een dildo naar binnen dus mijn maagdenvlies is er nietmeer zegmaar maar ik heb nu sinds 2maanden een vriendje en hij heeft het ook nognooig gedaan en we vinden bijde dat we er klaar voor zijn maar wat moet ik nu doen want ik zal niet bloemen  bij de eerste keer en het zal niet strak zijn zal hij dit raar vinden vertellen is geen optie want dit hou ik echt liever voor mijzelf  en ik vind het best raar om hierover te praten dus graag alleen serieuze andwoorden alvast bedankt 

Mijn vraag is hoe kan ik hier het best mee omgaan want 


2 reacties

Badge

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat je nog maagd bent en je geen ervaring  hebt, maar je wel eens speeltjes hebt gebruikt zoals een dildo. Wat is hier raar aan of mis mee? Zoveel meiden hebben dat wel eens gebruikt en dat is niks om je voor te schamen. Anders kan hij denken dat je geen maagd bent, omdat je niet bloedt. Het is trouwens niet eens zo dat iedereen bloedt, maar meestal wel bij de eerste keer. Dat het niet meer strak is ofzo slaat echt nergens op, want als hij dat een probleem vindt is hij het niet eens waard. Ook moet je niet denken dat je door een dildo ineens een uitgerekte kut hebt ofzo.

Heyy, 

Als eerst moet ik zeggen dat ik 2 maanden wel wat kort vind, tenzij je die jongen al langer goed kent zonder relatie mee gehad te hebben, maar dat is mijn mening. Ik ben trouwens ook 17 en maagd maar wil t wel speciaal houden vandaar.

 

Niemand gaat het perfect doen op zn eerste keer maar je kan vooraf wat doen als je dat prettig vind, ff douchen en alles wassen (beneden met alleen water ofc), en zoals hierboven al werd gezegd goede communicatie; zeggen dat je maagd bent en dat je wel al een dildo hebt bijv.

Over dat 'niet strak' gedeelte hoef je je geen zorgen te maken, je vagina rekt veel uit maar veert net zo hard weer terug dus jullie voelen het allebei wel hoor (maar ofc is dit alleen mn research). Het hoort hem ook niet te boeien en zo wel hoef je t geen 2e keer te doen.. Verder gewoon kijken wat jullie lekker vinden en doe wat verschillende standjes etc. Blijven praten en dan komt t goed.

 

Veel plezier ;)

Reageer