DE eerste keer

  • 2 August 2019
  • 3 reacties
  • 681 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van weggeweest :)
En ik heb weer wat te vertellen hoor komt ie!

Sommigen weten misschien wel dat ik een langeafstandsrelatie had in 2017 maar dat het toen is misgelopen helaas :(
Nou goed nieuws!
we hebben weer een relatie en t is nu wel veel serieuser maar dat is beter :)
Iniedergeval ik ben dus ook ontmaagd door hem ongeveer 2 weken geleden (we hebben bijnaaa 2 maandjes) en ik ben ZO ZO ZO BLIJ WANTT HET DEED GEEN PIJN! Ik hoor zo vaak verhalen over dat het pijn doet, dat hij er niet in past etc.
en ik had het geluk dat het allemaal soepel ging :)
en tbh was het echt lekker!
nou dat wou ik even kwijt, ik hou jullie geupdated ;)

xx

3 reacties

Interessant :)

Hoe ver woont je vriendje eigenlijks?
ongeveer 180 km van mij vandaan :(

x
Ik dacht eerst dat dit ging over Douwe Egeberts haha😂. Ik dacht al waarom is het zo bijzonder dat je dat als eerste dronk.

Maar dit is super nieuws van je! Wat fijn dat de relatie nou weer goed loopt en dat jullie al zo vertrouwd waren om een stapje verder te gaan.

Over de pijn tijdens 1e seks dit kan verschillende oorzaken hebben. Jij hebt dit niet gehad, omdat je waarschijnlijk zelf al opgewonden was, de jongen het rustig aan deed met inbrengen, en je ontspannen was. Misschien niet al deze dingen waren zo, maar dat maakt niet uit.

Meestal krijgen meisjes pijn tijdens de 1e seks omdat de jongens te snel willen gaan, het meisje is dan nog nieg helemaal nat daarbinnen, of het maagdenvlies breekt.

Heel veel succes verder in de relatie!

See ya!
Spookyzx

Reageer