Skip to main content

de eerste keer

• October 26, 2025
  • 4 reacties
  • 1541 Bekeken

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3

Hallo
Hoe was jullie eerst keer voor jongens en meisjes

Hoe ben je
Hoe oud was je eerste keer
Hoe zie er uit
Hou zag de andere er uit

Hoe ben je  16
Hoe oud was je eerste keer 14
Hoe zie er uit super mooi lang bruin haar sportief lichaam cup DD mooie ronde billen
Hou zag de andere er uit  sportief lichaam lang  22 cm
Hou oud was de andere toen 17

Mijn eerste keer was met mijn buurjongen die ouder is we  hebben al paar aan elkaar  gevoeld ik had keer met samen afgetrokken.  Ik was bijna jarig ik ga jou ontmaagden voor verjaardag een  dag later was  hij alleen thuis het ging niet zo lekker ik kont goed nat worden  was gespannen 
Toen zijn we ge stopt en hebben we het week later weer probeerd dat ging veel beter dat voelde beter zijn we even goed bezig geweest  best wat veel uit geprobeerd. We hadden toen niets  en soms doen we het nog samen  met elkaar 

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 26, 2025

Hoe ben je 14
Hoe oud was je eerste keer 14 het was vorige maand
Hoe zie er uit blond haar en slank best klein  162
Hou zag de andere er uit donker blond ig kort haarwel heel lief hij is 186

We waren op zijn kamer en zijn ouders waren niet thuis en we waren aan het zoenen en beetje voelen en hijvroeg of ik het wou en ik zei ja. Het was beeetje akward hij moest condoom omdoen en dat ging eerst niet en ik moest hem zeg maar helpen mikken eerst deed het wel best pijn maar toen werd het wel fijner hij vond het wel echt fijn hij kwam ook best snel. De 2e keer was iig wel echt beter. En 3e hoop ik nog beter haha

• October 27, 2025

Hoe ben je 16
Hoe oud was je eerste keer 16
Hoe zie er uit: Bruin, stijl haar, 168, gemiddeld gebouwd
Hou zag de andere er uit Bruin haar, ook 16 jaar, 180. Super vriendelijk, schattig en Lief

Ik was alleen thuis en hij bleef slapen, eerst rustig ee film gekeken, dan ging ik douche en hij ging mee. Eerst rustig wat uitkleden en voelen, daarna deed hij de condoom om en begon het ‘feestje’ pas echt, we trokken naar de slaapkamer en deden verder, hij kwam, ik jammer genoeg niet. ‘K heb er wel echt van genoten!

• January 17, 2026

Hoe oud ben je: 16 jaar

Hoe oud was je eerste keer:  16 jaar

Hoe zie je eruit : bruin haar  185cm  beetje gespierd.   11cm slap. 22 cm stijf

Hoe zag de ander eruit

Blond haar  ook 16 175. Sportieve bouw tieten en kont

We waren aan het oefenen voor onze toetsen en ik kreeg een stijven en toen kregen we bijde zin

We zijn en waren heel close met elkaar als vrienden

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 7, 2026

Hallo
Hoe was jullie eerst keer voor jongens en meisjes

Hoe ben je  15
Hoe oud was je eerste keer net 14
Hoe zie er uit super mooi lang  blond haar mooi figuur cup 75D  mooi billen 
Hou zag de andere er uit  sportief lichaam lang  20 cm en best wel dik 
Hou oud was de andere toen 16 

Het was met mijn ex vriendje en hij had ook wat ervaring  en hadden wat gevoeld aan elkaar en hij wilde wel verder maar ik ook  en was toen alleen thuis en hij was lief   we hebben toen alleen  missionaris gedaan en het was super  later wel wat uit geprobeerd  hij