Vraag

datingsite voor jongeren

  • 17 June 2020
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

ik ben een leuke jongen en ik ben 15 jaar.

Ook ben BI.

ik ben al enige tijd op zoek naar een relatie maar ik heb nog niet iemand op straat gevonden.

nu is mijn vraag:

Weet iemand een datingsite waar ik leuke jongens/meiden kan ontmoeten voor een relatie/one night stand?
 

♥️♥️♥️

 

 


5 reacties

Voor jongeren is er op de playstore en appstore een app genaamd YUBO, deze is alleen voor jongeren bedoeld dus kun je alleen ook leeftijdsgenoten op vinden. Maar kijk wel uit op zulke apps AUB, er kunnen veel nepperds op zitten en mensen die zich anders voordoen.

Voor jongeren is er op de playstore en appstore een app genaamd YUBO, deze is alleen voor jongeren bedoeld dus kun je alleen ook leeftijdsgenoten op vinden. Maar kijk wel uit op zulke apps AUB, er kunnen veel nepperds op zitten en mensen die zich anders voordoen.

Zijn er ook nog andere sites/apps??

 

Voor jongeren is er op de playstore en appstore een app genaamd YUBO, deze is alleen voor jongeren bedoeld dus kun je alleen ook leeftijdsgenoten op vinden. Maar kijk wel uit op zulke apps AUB, er kunnen veel nepperds op zitten en mensen die zich anders voordoen.

Zijn er ook nog andere sites/apps??

sorry, ik ben daar persoonlijk totaal niet zo mee bezig… Ik zag YUBO toevallig gewoon op reclames en youtube voorkomen.

Er zijn niet echt datingssites voor jongeren…, de sites die er zijn, worden gemaakt voor 18+ én bevatten veel nepprofielen (dus verspilling van je tijd). Wat ik je zou adviseren is om of persoonlijk een relatie oid op te bouwen en daarna ‘verder gaan’ of gewoon helemaal niet het internet opgaan voor datingsites of andere content, aangezien je nog jong bent en er veel nep is. Je wilt niet dat je in de problemen komt door zo’n simpele fout te maken. 

 

Reputatie 3
Badge +1

nja wink zou je nog wel kunnen gebruiken! Maar kijk uit ofc :)

Reageer