Vraag

cup B leeftijd 13

  • 18 January 2022
  • 6 reacties
  • 283 Bekeken

Badge

Ik ben dus 13 jaar oud en ben erg onzeker over mijn borsten. Ik ben momenteel 1,64 en heb cup B. In mijn ogen zijn mn borsten te klein maar ik weet het niet zeker dus kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat aantrekkelijk is voor een 13 jarige 


6 reacties

ik denk dat b goed/gemiddeld is voor deze lengte?

<deel verwijderd door de Kindertelefoon>

Ik ben bijna 13 heb cup AA dus zal tevreden zijn. Ik wil juist geen borsten maarja😅

Reputatie 3
Badge +2

Zijn absoluut niet te klein, voor een 13-jarige is A/AA gemiddeld, voor een 14-jarige is dit 34B, je loopt dus zelfs al een jaartje voor.

Geen zorgen over maken verder, de ene heeft met 13 al cup c, maar komt in de rest van haar leven niet verder dan dat en de ander heeft met 13 nog niks en heeft uiteindelijk cup E, dat verschilt heel erg. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey

De enige echte reden waarom  vrouwen borsten hebben is om uiteindelijk een kind te voeden! Dus eigenlijk maakt maat niet uit, en inderdaad, dit verschilt van persoon tot persoon. De een blijft heel haar leven rondlopen met een cup A, ( HIER IS NIETS MIS MEE) de ander met een cup E (HIER IS OOK NIETS MIS MEE)

Own your boobies:)

Gwn_me

Hoi hoi, ik ben 17 en ik heb nu 75D. Toen ik 13 was had ik ook een kleinere maat, maar dat is toen daarna gaan groeien tot C. Toen een hele tijd C gehad en toen opeens op mijn 15e of 16e had ik D. Ze stoppen pas met groeien op je 16e dus maak je niet druk. Ook zijn er trouwens heel wat jongens (en meisjes( die maatje B perfect vinden. Groetjes, 🍀🐱

Badge

Kben een jongen v 13 en cup b is niks verkeerds mee 

Reageer