Skip to main content

Hoi,

ik heb heel vaak als ik aan het aftrekken ben dat ik t geil zou vinden als ik daarna m’n eigen cum proef maar altijd als ik klaar ben denk ik van nee dankje, ben ik de enige haha

Nope je bent niet de enige. Waarschijnlijk heeft dat dan te maken met hormoongehaltes idk. Maar het smaakt ook niet heel sensationeel ofz whaha

Nooit geproefd maar na het klaarkomen gaat de geilheid hi weg dus heb je er geen behoefte meer aan

Is normaal

Ik heb het 1 x geproeft en was niet vies maar nie heel lekker is beetje bitter proef het gwn een keertje dan weet je het

Ik proef altijd mijn voorvocht omdat ik je als jij na het klaarkomen geen behoefte meer heb te proeven. Heel soms ga ik ondersteboven hangen en spuit ik in mijn eigen mond en gezicht.

Ik proef altijd mijn voorvocht omdat ik je als jij na het klaarkomen geen behoefte meer heb te proeven. Heel soms ga ik ondersteboven hangen en spuit ik in mijn eigen mond en gezicht.

Dat is fucking slim lol nooit aan gedacht 

Maar hoe hang je ondersteboven?

Ik ga dan op mijn rug liggen met mijn benen omhoog tegen de muur. Dan schuif zo ver dat mijn billen bijna tegen de deur komen. Dan zet ik met mijn benen af zodat ik dubbel vouw en schuif nog een beetje naar de deur net zo lang dat ik zover dubbel gevouwen ben dat mijn pik boven mijn gezicht is.  

Hopelijk is het duidelijk?

Reageer