Skip to main content
Vraag

crush van 15 en wil graag dingen doen

• March 8, 2026
  • 3 reacties
  • 334 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoiii iedereen 

ik ben een meisje van twaalf en zoals je in mijn vorige topic kan hebben gezien dat ik een crush heb  van 15 ik heb hem ontmoet op een verjaardag van een vriend van mijn vader hij is lief en knap. maar hij zit zo erg in mijn hoofd ik heb nu zelfs dromen dan ik hem wil zoenen en wil aftrekken ik weet even niet wat ik er aan moet doen en wat ook nog vervelend is dat ik hem maar 1 keer per jaar zie op die verjaardag☹️

maar mijn vraag was dan ook hebben jullie dit ook al is een keer gehad of ben ik heel raar?

Bedankt voor het lezen ❤️❤️❤️

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@Haihoi 

Je kunt die jongen altijd toevoegen op snapchat of whatsapp ofzo. Zo kun je in contact blijven en foto’s sturen naar elkaar. Je kunt ook afspreken om eens samen te komen, dat hoeft niet altijd bij iemand thuis te zijn, je kunt eens samen gaan winkelen ofzo. Maar direct toevoegen en vragen om a te spreken lijkt me vreemd, dus als je hem zou toevoegen zou ik wel even chatten en hem beter leren kennen.

Dat is misschien zelf het eerste dat je moet doen, hem leren kennen. Misschien is hij mooi maar super raar en ambetant, daar wil je niets mee te maken hebben.

Hoop dat dit helpt groetjes.

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 8, 2026

Bedankt dat je hebt gereageerd ❤️❤️

Ik heb zijn nummer op Watch app alleen ja ik spreek hem alleen als hij fortnite kan 

en hij woont 3 uur rijden van mij vandaan 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 8, 2026

Je kan dan misschien bellen met hem via WatchApp? Dan spreek je hem wat vaker en dan kan je misschien vragen om zijn snap en zeggen dat je hem leuk vindt?