Skip to main content

ik begin een crush te krijgen op mijn bio / nask docent op school van 22 en ik ben best close met haar en ik weet gewoon niet wat ik moet doen

Nieks. Dat is beter voor bijde

maar ik kan me gwn niet weer houden ik ben weleens gekomen op haar facebook en ik krijg elkekeer wel een stijfe  maar ze is ook een goede vriend geworden dus ik weet gwn niet wat ik moet doe nwant ik wil zeggen van hey ik krtijg ech een crush op je maar dan kan het raar worden

Ja ik weet het dus doe gwoon maar nieks, blijf doen wat je nu doet maar nieks meer.  

Je ben 14 en zij is 22 er is bijna geen kans dat dit meer word dan dat het al is.

ja helaas wel thx tho

Ik sluit me aan bij @Het,  er zit een flink leeftijdsverschil tussen en het is überhaupt niet legaal om als 14 jarige iets te hebben met iemand van 22. Het is beter om je niet erop te focussen en het achter je te laten en ook niet om je er verder in te verdiepen, zoals op haar facebook kijken en dat soort dingen en vooral als je wilt dat je over haar heen komt als je echt verliefd op der bent. Hou het op vriendschap! Focus gewoon op jezelf 🙂 Je bent 14 dus er zijn wel leuke meisjes van je eigen leeftijd 😂

Groetjes,

Lmfao✌️

Reageer