Vraag

Crush

  • 3 August 2020
  • 5 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

Ik ben een jongen van 15 en heb een crush op een meisje dat even oud is. We hebben nog nooit echt met elkaar gesproken maar sinds vanmiddag ben ik wel met haar beginne sturen. We sturzn nkg heel standaard dingen, weet iemand hoe ik sit het beste kan aanpakken om ecjt goed bevriend met haar te raken als eerste? We wonen xel in t zelfde dorp enzo dus kunnen wel afspreken maar ik vind dat moeilijk en dan xeet ik niet wat zeggen enzo. 


5 reacties

Reputatie 1
Badge +2

Ik verzin altijd een leugen om uit huis te komen.

Daarna spreek ik met de persoon af en word het al snel wel leuk.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Yo

ga gwn vaker appen en vraag dan of ze een x wil afspreken… dan gaat het vaak vanzelf🤷🏼‍♂️

Reputatie 3
Badge +3

Heyy

Ga gewoon vaker appen, word betere vrienden en vraag dan gewoon of ze wil afspreken. Ik weet dat dat eng is maar ze zegt wss wel ja.

En als je dan afgesproken hebt zijn hier nog een paar tips

1. Wees lief. Geef haar complimentjes.

2. Wees geïnteresseerd in haar. Meisjes houden van jongens die de tijd nemen om haar beter te leren kennen. 

3. Hou je zenuwen een beetje onder controle. Let op je ademhaling. 

4. Have fun! Je hoeft niet meteen een move te maken. Heb gewoon plezier en dan komt het helemaal goed :)

XOXO 

~BreezyOcean

Reputatie 4
Badge +1

Hey hoi, 

 

Haha ik snap dat het moeilijk is om met iemand af te spreken die je leuk vind ik heb hetzelfde 😂

 

Mijn advies is gewoon doen en zien wat die dag allemaal voor je brengt 

 

Wees vooral jezelf das het allerbelangrijkst!! 😊

 

GrtZz

hallo

 

het zou om te beginnen al niet slecht zijn om haar vertrouwen te winnen,zo kan je meer naar een persoonlijke kijk op elkaar toe gaan

Reageer