Skip to main content
hoi,

Ik vind mijn crush (het is een jongen ik ben ook een jongen) heel erg leuk ik kan hem gewoon niet weerstaan maar ik durf het hem niet te vertellen omdat hij altijd best wel negatief is over homo's wat vinden jullie moet ik het hem vertellen of niet. Ik ben zo verliefd op hem ik weet niet meer meer wat ik moet doen ik denk de hele dag aan hem. Ik weet niet of ik bi of gay ben
Hey hey, ik zou eerst gewoon een beetje praten met hem en langzamer hand gaan beginnen over wat je vind van gay zijn vind en dan vraag je het hem ook, want ik denk namelijk dat het stoer doen is voor de groep om te zeggen dat hij gay zijn haat ofzo iets. Ik kan je eerlijk gezegd niet helpen met het zeggen of je bi bent of gay sorry. Groetjes
Hoi

Je vindt het spannend om over je gevoelens te praten bij je crush. Dat kan ik me voorstellen, zeker als hij bij momenten negatief doet over homo's. Zoals @Tabita zei, is het een goed plan om hem beter te leren kennen. Soms gedragen personen zich helemaal anders als je alleen met hen bent, dan in een groep.

Of je bi of gay bent, zal je zelf ontdekken. Neem maar rustig je tijd om hierachter te komen.

Groetjes

Kenshin
Hoi !

Zoals de rest al zei kan je best eerst beter kennismaken met hem .

Het gebeurt dat mensen doen alsof ze iets niet oké vinden (bv. holebi ) maar dat eigenlijk juist doen om niet 'ontdekt' te worden .

Dat is uiteraard nergens voor nodig , en het is juist heel mooi als iemand er open over is , of er toch minstens gewoon over doet , maar die onzekerheid kan dus best een rol spelen . Maar of hij effectief ook op jongens valt kan je onmogelijk nu weten , dus probeer met hem op te trekken , en als je voelt dat je er klaar voor bent kan je hem vertellen over je gevoelens voor hem .

Of jijzelf holebi bent kan je enkel ontdekken door het te proberen denk ik .

Succes ! Groetjes , Lot

Reageer