Vraag

Crossdress sex met beste vriend

  • 5 February 2018
  • 5 reacties
  • 1515 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy Iedereen,
Ik ben een jongen van 14 die het leuk vind zichzelf te verkleden als een meisje, en ik kwam er laatst achter dat mijn beste vriend dat ook leuk vind. Ik ben laatst bij hem wezen logeren, en toen hebben we samen gecrossdressed, en hebben we elkaar een beetje geil gemaakt, Ik heb hem gemasseerd enzo, en hij mij een klein beetje, ook zei hij, dat hij mij wou pijpen en anale sex wou hebben, dat lijkt mij ook heel erg leuk, maar ik wil hem niet verliezen als vriend of andere dingen, ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen... Bedankt voor jullie hulp.
- Itjuhh

5 reacties

Doe het rustig aan, dan kunnen jullie elkaar nog wel bevredigen en uiteindelijk ook wel anale seks hebben, maar als je graag vrienden wil blijven moet je niet te hard van stapel lopen. Zou je misschien ook nog willen antwoorden op mijn topic over vingeren en beffen?xx
Friends with benefits. Lol!
het is makkelijk als je die vriendschap wil houden als hij nu is zal ik het niet doen!
ik heb het zelf meegemaakt en het liep niet goed af!
welp fijn om te zien dat er meer crossdresser tieners zijn al doe ik het niet voor sex
Hoi

Zoals in bovenstaande reacties genoemd wordt, zouden jullie kunnen overwegen om friends with benefits te worden. Jullie hebben dan een vriendschappelijke band, en hebben af en toe seks met elkaar. Vaak wordt gezegd dat dit soort vriendschappen moeilijk zijn, aangezien het kan gebeuren dat de een gevoelens krijgt voor de ander. Hierom is het belangrijk om goed te praten, zodat jullie beiden weten wat jullie van elkaar verwachten, en hoe jullie je daarbij voelen.

Groetjes
Kenshin

Reageer