Skip to main content

Hallo, ik ben een hetero seksuele jongen maar ik heb laatst ontdekt dat ik het leuk vind om soms vrouwen lingerie te dragen en ik slaap ook soms in een vrouwen string. Ik word hier ook best opgewonden van. Is dit raar en zegt dit iets over mijn seksuele geaardheid ?

Heey

Als jij je daar fijn bij voelt moet je dat vooral doen. En nee het zegt niks over je seksuele geaardheid. 

Heey

Als jij je daar fijn bij voelt moet je dat vooral doen. En nee het zegt niks over je seksuele geaardheid. 

Oké, en ik draag nu wel eens die van mijn moeder maar ik zou super graag men eigen willen hebben alleen durf dat echt niet te kopen

-Onnodige quote verwijderd-

Hee,

Ja ik snap dat dat lastig is. heb je dit ook met je moeder besproken? Ik denk dat ze misschien wel merkt dat haar lingerie soms weg is. Je kan haar vragen of ze ook voor jou vrouwen lingerie koopt. Of je kan het op internet bestellen. Als de winkels weer open gaan kan je het ook gewoon in de winkel kopen en vragen of ze het willen inpakken zodat het een cadeautje lijkt.

Hey Jantje-01,

Jij mag altijd dragen wat je wil en mensen moeten het maar accepteren (altijd als je je ook comfortabel voelt in die kleren)! Het heeft helemaal niks met je seksuele geaardheid te maken.

Kleding is om je warm en veilig te houden, je creativiteit te tonen en nog meer dingen. Dat heeft allemaal niet te maken met je gevoelens  voor een geslacht. Ook al is het vallen op hetzelfde geslacht ook heel normaal en heel leuk! 

Ik hoop dat dit jou heeft kunnen helpen!

Groeten,

Marmar

Reageer