Vraag

Condoomverpakking in kamer broertje (9jr)

  • 22 December 2021
  • 6 reacties
  • 1004 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi iedereen, toen ik gisteren de kamer van mijn broertje binnenliep (hij is pas 9 jaar oud!) kwam ik op de grond een gebruikt condoomverpakking tegen. Hij heeft pas een vriendinnetje van dezelfde leeftijd. Heeft hij het gedaan? 
Ik weet niet wat ik moet doen, ik vind het wel heeel erg vroeg. Zal ik dit aan mijn ouders vertellen of eerst een gesprek met hem gaan voeren? Ik ben zelf 14, bijna 15.

Alvast bedankt voor de hulp.


6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

ik denk niet dat hij het al gedaan heeft. 

ik weet nog dat ik op jonge leeftijd die dingen ging vullen met water en daarmee gaan kloten.

dus ik denk niet dat hij het gedaan heeft. ik denk ook niet dat hij al zou weten hoe dat moet haha.

Ik denk dat hij het niet gedaan heeft maar je kan het natuurlijk altijd tegen je ouders zeggen als je je daar prettig(er) bij voelt

Reputatie 1
Badge

Ze hebben gelijk , want zoals @Ikke13 zegt als je je prettiger erbij voelt dan oké maar, het kan ook zijn zoals @Anoniem200678 dat ie water erin heeft gevuld. En als ie water erin heeft gedaan dan moet je voelen of het nat is en of het naar sperma ruikt ( als sperma wel een geur heeft!😅😅)

 

Onnodige quote verwijderd

@Ikke13@McKanzie@Anoniem200678 

Weetje wat het is, ik was in zijn kamer 3 minuten voordat zijn vriendinnetje erwas en een halfuur later toen ze in de woonkamer laten leg dat condoom daar

(condoom was erg klein, paste ook bij z'n lengte)

dan zal ik toch even tegen je moeder zeggen wat er is gebeurd of aan hem zelf vragen

@Ikke13 @McKanzie@Anoniem200678 

Wij (heel gezin) hebben het besproken. Mijn broertje zegt nu dat het een stomme grap was en in dat condoom bleek water te zitten (ik dacht eerst dat dat sperma was). Hij heeft gelijk een voorlichtingslesje gehad en hij heeft het dus niet gedaan.

Bedankt voor het meedenken!

Reageer