Vraag

condooms kopen pls help

  • 25 July 2021
  • 4 reacties
  • 280 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo ik heb een vraag hoe kan ik condooms kopen zonder dat me ouders er achter komen en liever ook niet dat ik naar de winkel moet ervoor me ouders kunnen in me rekening


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy 

Als je echt niet naar de winkel wil om ze te kopen kun je ze ook online bestellen. (Bijv bij de Kruidvat). Als je ouders dan in je rekening kijken staat er 'kruidvat' met daarachter het bedrag. Eventueel kun je ook aan een vriend/vriendin vragen om ze voor je te kopen. 

Hopelijk heb je hier wat aan.. 

Groetjes! 

Reputatie 1
Badge +1

Heyy 

Als je echt niet naar de winkel wil om ze te kopen kun je ze ook online bestellen. (Bijv bij de Kruidvat). Als je ouders dan in je rekening kijken staat er 'kruidvat' met daarachter het bedrag. Eventueel kun je ook aan een vriend/vriendin vragen om ze voor je te kopen. 

Hopelijk heb je hier wat aan.. 

Groetjes! 

Maar dat vind ik raar ik wil ze wel zzelfhalen

Badge

 
(0nnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Je kunt ook geld pinnen en met contant geld de condooms kopen. Dat heb ik zelf ook gedaan.

Heyy

 

De beste / snelste manier is denk ik wel om naar een winkel te gaan.. Dat is misschien een beetje akward maar wel de snelste manier om aan condooms te komen. Je kan denk ik  gewoon pinnen want je ouders kunnen op je rekening volgens mij alleen maar zien naar welke winkel je bent geweest en welk bedrag je hebt betaald.. Je kan ook van te voren geld pinnen zodat je met contact geld kan betalen dan zien je ouders niet naar welke winkel je gaat.

 

Als je echt niet naar een winkel wilt kan je ook online condooms bestellen. Er zijn volgens mij wel manieren om anoniem condooms te bestellen en je kan ze laten afleveren bij een afhaalpunt en daar ophalen (afhaalpunten zitten bij supermarkten).

 

Groetjes van mij!

Reageer