Skip to main content
Vraag

Condooms kopen

• July 15, 2025
  • 7 reacties
  • 516 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik ga binnenkort met een vriend logeren en dan gaan we anale seks uitproberen (we pijpen, trekken elkaar af en doen al dat soort dingen al), maar dan hebben we wel condooms en glijmiddel nodig, glijdmiddel regelt hij en ik de condooms, alleen vind ik dat spannend om te halen (moet contant) ik weet al wel waar (kruidvat), ook handig om te zeggen dat we 15 zijn en harstikke 10000% zeker hetero zijn

7 reacties

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Gewoon doen, niemand kijkt raar op van een gast die condooms haalt.

• July 16, 2025

@anoniemertje333  ga naar een ander dorp/stad waar ze je niet kennen

• July 16, 2025

@anoniemertje333  en als je bv naar de jumbo ofz gaat en daar naar de zelfscan kassa. Ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je op je afschrift niet zien WAT je gekocht heb alleen dat je daar geweest bent en wat je betaald hebt 

• July 18, 2025

@anoniemertje333  en als je bv naar de jumbo ofz gaat en daar naar de zelfscan kassa. Ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je op je afschrift niet zien WAT je gekocht heb alleen dat je daar geweest bent en wat je betaald hebt 

Als je ouders erom vragen wat je gekocht hebt zeg je gewoon van wat frisdrank of chips of zoiets en klaar

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • July 18, 2025

Je hebt speciale anale condooms: extra dik en met extra veel glijmiddel.  Een gewoon condoom scheurt soms (een anus is nauwer dan een vagina) en anale seks is niet prettig zonder veel glijmiddel.  Ze hebben die waarschijnlijk ook wel bij jouw drogist.

• July 18, 2025

Ik ben nie echt een expert maar dan zou ik wel dikkere condooms kopen die daar speciaal voor gemaakt zijn

Mss bij de apoteek of drogist of zo. 

Voor de rest als je dit echt gepland gaat doen, dus 2 jongens die samen neuken, dan twijfel ik toch aan het hetero gedoe. Wel super dat jullie dit nogal technisch gaan voorbereiden en doen kwa voorbereiding. Ben benieuwd naar het resultaat, hou ons op de hoogte en sukses, hopelijk niet teveel planning maar ook wel een beetje romantiek erbij of liefde weetikveel, dat zet het hetero aspect een beetje apart

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@anoniemertje333, het is heel normaal dat je het spannend vindt om condooms te kopen, zeker als het contant moet en je voor het eerst anale seks gaat proberen.

Goed dat jullie al glijmiddel hebben geregeld, want dat is echt belangrijk voor comfort en veiligheid, net als de condooms. Mijn tip is om een rustig moment te kiezen in de winkel, zodat het minder druk is, en gewoon zelf naar het schap te lopen en ze te pakken. J

e hoeft er niets over te zeggen; gewoon afrekenen en klaar. Mensen achter de kassa zijn dit gewend en zullen er niets van vinden. Zo maak je het voor jezelf wat makkelijker!

xx liefs Wolf 🐺