Vraag

condooms kopen

  • 28 April 2021
  • 7 reacties
  • 375 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

ik ben 15 jaar, ik heb een omtrek van 14-15 cm bij mn penis, maar alleen mysize blijkt de maat te hebben die ik zoek. en durex niet, ook de kruidvat verkoopt vooral durex en eigen merk en dus geen mysize condooms, wat moet ik doen. online kopen? en als dat moet/kan komt het op je rekening te staan dat je condooms hebt gekocht of niet meteen. graag informatie en verhalen wat jullie hebben gedaan. ik zit er echt mee


7 reacties

^ uit een chat met condoom.nl

 

Is hiermee je vraag beantwoord? Zo niet, dan help ik je graag verder. Je kan eventueel ook zelf met condoom.nl chatten voor meer informatie.

Reputatie 6
Badge +12

Grote messages lol

 

Reputatie 2
Badge +2

^ uit een chat met condoom.nl

 

Is hiermee je vraag beantwoord? Zo niet, dan help ik je graag verder. Je kan eventueel ook zelf met condoom.nl chatten voor meer informatie.

damn, thx man

Reputatie 2
Badge +2

^ uit een chat met condoom.nl

 

Is hiermee je vraag beantwoord? Zo niet, dan help ik je graag verder. Je kan eventueel ook zelf met condoom.nl chatten voor meer informatie.

nog een vraag, idk of jij daar iets gehaald hebt, maar staat er niks niks op de doos of ergens waar je uit kan leiden dat het condooms zijn?

Als het goed is kun je ze ook via Bol.com halen.
Dat heeft het voordeel dat je een afhaalpunt kunt kiezen voor bepaalde pakketjes en eventueel cadeaukaarten kunt gebruiken.
Daar zal in ieder geval niets op de buitenkant staan behalve jouw naam en adres.
Hoe dat zit met andere websites weet ik niet, maar daar kunnen andere gebruikers wel iets over vertellen.

nog een vraag, idk of jij daar iets gehaald hebt, maar staat er niks niks op de doos of ergens waar je uit kan leiden dat het condooms zijn?

Ik heb er persoonlijk nooit iets gehaald maar ze geven aan dat er niets is, wat naar condooms verwijst, waarschijnlijk staat de naam van het bedrijf niet op het etiket en is de doos verder gewoon bruin/wit.
Ze worden ook goed beoordeeld en het lijkt me niet dat dat gebeurd als ze hun afspraken niet na komen ;)

Reputatie 2
Badge +2

nog een vraag, idk of jij daar iets gehaald hebt, maar staat er niks niks op de doos of ergens waar je uit kan leiden dat het condooms zijn?

Ik heb er persoonlijk nooit iets gehaald maar ze geven aan dat er niets is, wat naar condooms verwijst, waarschijnlijk staat de naam van het bedrijf niet op het etiket en is de doos verder gewoon bruin/wit.
Ze worden ook goed beoordeeld en het lijkt me niet dat dat gebeurd als ze hun afspraken niet na komen ;)

dank jullie allemaal

 

Reageer