Vraag

condooms

  • 5 November 2020
  • 5 reacties
  • 594 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey aardige menschen die dit lezen,

 

Ok ik kom meteen maar even to the point: 

ik heb dus een boyfriend en wij willen beide seks, nou zijn we beide nog steeds maagd en hij kan geen condooms kopen want zijn ouders houden dat goed in de gaten, daarom moet ik condooms halen maar ik weet het matenschema spul niet, ik zit in omtrek catagorie 13 tot 14 cm en dan zeggen ze dat ik een condoom van maat 64 mm moet hebben, maar zoiets zie ik niet eens op een verpakking staan, hoe weet ik nou welke ik moet hebben?

plus ik ben wel zenuwachtig kipje om dat te kopen😅

 

Groetjes,

 

Rick


5 reacties

Als je dat fijner vindt, kun je die condooms ook online bestellen en ophalen bij een postnl punt ofzo (of gwn laten bezorgen natuurlijk). Zit bij de meeste webshops wel in een discrete verpakking (zou ff checken op de website voordat je bestelt) dus bij het postpunt hebben ze geen idee wat erin zit.

Van maten heb ik ook geen verstand, sorry.

 

Groetjess

Badge

Hoi,

Ik zou gwn voorstellen km het samen te kopen. 

Of desnoods samen naar de winkel te gaan en dat jij het afrekendt en hij doet alsof hij niks kon vinden en dan later de winkel verlaat dan kan hjj zelf kiezen welke maat hij nodig heeft en zo. 

 

Of je kan het online kopen 

Er zijn genoeg site die het verkopen onder andeee namen zodat het niet op valt je kan het ook bij een afleverpunt laten bezorgen en dan heeft niemand door wat het is

Ja samen kopen is ook een idee, maar hij heeft ook geen verstand van de maat, blijkbaar heb ik maat 64mm nodig maar de meesten zijn dus 56mm dus dat zou dan toch te strak voor mij zijn?

onlinne bestellen kan ik niet, ik heb geen toegang tot bankieren...

Een te groot condoom is absoluut af te raden, maar hetzelfde geldt ook voor een te klein condoom.
Haal dan de maat, die je voor hem gevonden hebt.
 

Iets bestellen kan nog steeds.
Je zou met contant geld een cadeaukaart voor een winkel zoals Bol.com kunnen halen en dan via de website iets laten leveren bij een ophaalpunt. 

Een andere optie is samen naar een speciaalzaak gaan die condooms verkoopt.
Niet alleen kunnen zij jou beter helpen, maar waarschijnlijk hebben zij ook voldoende keuze in die maat.

In beide gevallen kun je betalen zonder een bankpas en kun je het doen zonder dat je ouders er achter komen.

Hi  Its me unusual,

 

De breedte/omtrek is het belangrijkste om de juiste maat van een condoom te weten. De lengte maakt nauwelijks uit, omdat eigenlijk bijna alle condooms wel lang genoeg zijn.

Het klopt dat de meeste condooms bij de landelijke drogisterij-ketens rond maat 56 zijn en als jouw piemel 13-14 cm omtrek heeft zou je volgens de tabel het beste maat 64 hebben.

Meestal staat die maat wel op het doosje waar de condooms in zitten, maar bij sommige merken is het echt zoeken en dan komen we er pas achter of die past als we 'm aan hebben getrokken en dat is soms wel vervelend, maar ja. Op internet moet je ook echt bij de productomschrijving kijken om te weten welke maat het is. Het ligt ook wel aan de site. Sommige werken echt heel makkelijk en duidelijk en bij andere vind je die info niet eens terug of heel moeilijk. Maar ja, voor de meesten zal de standaardmaat wel ok zijn.

Een te klein condoom kan makkelijker scheuren  en een te groot condoom kan makkelijk(er) afglijden. Allebei dingen die je niet wilt.

Verder is het ook wel een beetje zo dat je zelf moet voelen welke lekker zit. Volgens het lijstje zou ik (en twin ook) 69 nodig hebben, maar wij vinden 64 beter/lekkerder, dus een maat onder of boven wat ze adviseren zou je ook nog kunnen proberen. Van sommige merken hebben ze een soort test-pakket met 3 verschillende maten, misschien is dat ook iets voor jou en je vriend?

Mijn twin en ik hebben altijd condooms van het internet, nou ja, mama bestelt die voor ons en onze broers en zus en dan kunnen wij die gewoon pakken thuis. Eerst hadden we een ander merk dan nu, maar die we eerst hadden kosten iets van 0.45 euro per stuk en die we nu hebben 0,12 euro per stuk.

Je vindt info over condooms op:

https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms

 

Als je op het paarse vlakje klikt onder 'Welke condoom past bij jou’, dan kun je een vragenlijstje invullen om er achter te komen welke condoom het beste bij jou past. Je krijgt dan een advies. Als je op het linkje ‘op onze site’ klikt in het advies, ga je naar een site waar je ze kunt kopen

Ik heb dat even bekeken en het wil niet zeggen dat die condooms op die site ook het goedkoopste zijn…

Ik heb gewoon in Google op de naam van de condoom die ze voorstellen gezocht en dan kwam ik wel goedkopere sites tegen. Maar het is iig een goed hulpmiddel die vragenlijst.

 

Op de volgende site kun je lezen hoe je je piemel kunt opmeten en welke maat condoom bij welke omtrek hoort:

https://meetjepenis.nu

er is ook een tooltje om met je smartphone je piemel op te meten, check die site dus ff

 

Ik denk dus dat je, omdat je een andere dan de standaardmaat hebt, je de juiste maat het makkelijkste op internet bestelt en @MensPersoon  heeft hierboven al uitgelegd hoe je dat kan doen zonder al te veel sporen na te laten.

 

Veel plezier alvast en een update is altijd leuk.

 

Groetjes,

M&M's en twin

Reageer