Skip to main content
Vraag

condooms

• February 19, 2026
  • 9 reacties
  • 755 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey

ik ben heel benieuwd hoe het is om een condoom rond men pik te hebben ik wil ook hee graag neuken maar ik denk dat me vriendin nog niet klaar daar voor is maar ik wil wel graag is al een condoom rond men pik hebben gehad maar ik durf die niet echt te kopen want ben bang voor mensen hun reactie en hoe kun je het best aftrekken met een condoom

9 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 20, 2026

Mensen gaan geen reactie geven: het is echt niet zo speciaal dat iemand condooms koopt.  Haal ze bij de zelfscan, dat is discreet.  Tenzij je controle krijgt, natuurlijk: dan moet je staan wachten tot een medewerker van 16 kijkt of je ze wel betaald hebt.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 20, 2026

Hey , zelfscan zoals ​@Diana  zegt kan prima, koop er 1 of 2 andere dingen bij als je het te opvallend vind 😉 en ik vind het goed (en ook zoals het hoort) dat je je vriendin niks wil opdringen en over seks haar laat beslissen. Veel plezier met het condoom. Ik heb er ook wel eens één uitgeprobeerd en het is wel een beetje apart maar ik vond het niet heel gevoelig ofzo. Probeer maar 👍 

Liefs, Tover xxx

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

Je moet wel een condoom gebruiken dan komt het niet goed   ik en mijn exen   bestelde het online  en mijn beste vriendin ook 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 20, 2026

Hoi hoi, ik heb het wel eens gekocht omdat ik nieuwsgierig was🫣 en zo erg is het niet. Het is een klein doosje dus als je gewoon de tekst 'condooms' verbergt met je hand op een normale manier is het misschien minder beschamend. Ik kocht er een paar flesjes drinken bij van 50 cent per stuk zodat het niet opviel voor mijn ouders als ze zagen dat ik iets gekocht hebt haha. En volgensmij kun je pas een check krijgen vanaf 5 producten of als er iets van alcohol bij zit, en anders je ziet ze toch nooit meer. O ja, bij de Appie zijn ze €3 voor voor 12 stuks🫣. Daarna kun je rustig thuis gaan experimenteren. Er zit een uitleg briefje bij hoe het werkt ;). Tenminste die ik kocht wel

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 28, 2026

Ja dat wil ik maar ik moet met cash betalen want anders zien men ouders dat veel te makelijk en bijna geen enkele zelfscan kassa kan ik met cash betzlen

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 28, 2026

daan bij appie zie ik weleens een zelfscan waar je met geld kan betalen. maar ik zou het stoer vinden als iemand gewoon condooms koopt zonder schaamte want ik vind dat iemand dan heel verstandig is. maar over sex dingen praten is niet gek maar zijn altijd zo geheimzinnig terwijl de meeste wel weten wat sex is.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 29, 2026

Onnodige quote verwijderd

Er opens binnenkort een appie in de buurt dus dan zal ik is gaan zien en bedankt voor de tip 

Auriël
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • March 29, 2026

Ik wil mijn eerste keer juist absoluut niet met een condoom in mij.
Wil echt puur natuur ontmaagd worden.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 31, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

@Auriël 

Snap ik wil ik ook wel maar ik wil gwn wel is een condoom al is aangehad hebben