Skip to main content
Vraag

condoom omdoen lukt niet

• August 9, 2020
  • 7 reacties
  • 1058 Bekeken

Hallo forum gebruikers ff weer een vraagje... En sorry dat ik er zolang niet wass. Ik begin bij het begin:

Ik had voor corona een vriendin maar nu we 3 maand een relatie hebben mogen we ook weer bij elkaar komen enzo. Me pa en stiefma hadden een babyshower ( dan krijg je allemaal cadeau enz) kregen ze een mand met condooms, 2 weken later lag het bij me onder me kussen want me pa wist dat ik moeite heb met het kopen  dat soort dingen en hij zij erbij dat ie voorlopig toch geen kinderen wou. Het zijn dr 3 maar er zitten nog maar 2 in. Ik heb namelijk 1 proberen om tedoen maar het lukt niet... Want:

Ik krijg me voorhuid niet ver genoeg naar achter om me hele eikel bloot te leggen. Pls help want op google staat het ook niey 😢

7 reacties

• August 9, 2020

Ik snap je helemaal, iedere penis heeft een ander condoom nodig. Er zijn verschillende aoorten en maten

ik mag hier geen website noemen

maar zoek eens op  meetjepenis

• August 9, 2020

Heyy

Je kunt met dat probleem eens naar je dokter gaan. Als je dat niet wilt kun je zelf proberen je voorhuid te rekken.

Bekijk ff deze link. Daar staat wel wat op ivm voorhuid rekken.

Groetjs

• August 9, 2020

Bij de maten van een condoom gaat het vooral om de diameter (dus niet per se om de lengte). Waarschijnlijk lukt het wel als je een condoom hebt die breed genoeg is. Gewoon maatje groter proberen dus.

Groetjess

• August 9, 2020

Er zijn wel meer jongens met een iets te strakke voorhuid, maar dat betekent ook dat er oplossingen zijn.
Je kunt zelf, bijvoorbeeld onder de douche, je voorhuid steeds iets verder naar achter trekken.
Natuurlijk moet jij jezelf geen pijn doen, maar dat spreekt voor zich.
Zo kun je je voorhuid oprekken, totdat deze probleemloos over de eikel gaat.
Dat kan eventjes duren.
Als dat niet lukt, dan kun je jouw huisarts raadplegen.
Er zijn wat middelen, die hierbij kunnen helpen. 
Natuurlijk kun je ook naar topics met een zoekterm zoals deze kijken.

xLisa had dit al min of meer beantwoord, maar ik zal het er toch even over hebben.
Hoewel ze ontzettend ver uit kunnen rekken, betekent dat niet dat iedereen alle condooms past.
Op zich hoef je niet per se je eikel bloot te leggen hiervoor, maar laten we er nu van uitgaan dat dat geen probleem is.
Zorg ervoor dat je de condoom met de juiste kant omdoet.
Op sites, zoals die van de condomerie ​​​​​​, kun je de afmetingen van jouw stijve penis invoeren en dan krijg je te zien welke condooms er geschikt zijn voor jou.
Bestel dan een aantal verschillende maten en test deze, zodat jij er achter kunt komen welke goed voor jou werkt.
Als je een iets bredere penis hebt, koop dan niet de XXL Ultra condooms of iets dergelijks, maar gewoon de juiste maat.
Je ego is natuurlijk geen ongewenste zwangerschap waard….

Als het goed is was dat wel alles.

• August 10, 2020

Dus het is mogelijk om hem gwn te dragen over de voorhuid ?

• August 10, 2020

Hey, 

Ik zou ook ff naar de huisarts gaan. Condoom omdoen over de voorhuid lijkt me niet echt fijn. Voel je dan nog wel iets tijdens de seks?

• August 10, 2020

Hey, dr zijn meerder redenen dat het jiet lukt om je condoom om te doen

de maat kan niet goed zijn

of misschien was je dick niet hard genoeg