Vraag

condoom maat moeder

  • 26 July 2021
  • 6 reacties
  • 892 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Stond in de badkamer en had stijve me moeder vroeg in eens naar mijn maat om condooms te halen is dat normaal 


6 reacties

Beetje straight-forward, maar waarschijnlijk vraagt ze het met een goede bedoeling. Namelijk dat jij ze niet hoeft te halen als je ze een keer nodig heb.

Desalniettemin kan ik het het me goed voorstellen als je het wat ongemakkelijk vond. Als ze vaker dit soort dingen doet, zou je aan haar kunnen vragen of ze dat wat minder of anders wil doen. Succes!

Is dus wel normaal 

Het lijkt mij lastig om alle zoons en moeders hiervoor te interviewen om een norm op te stellen, dus een absoluut antwoord zul je helaas niet krijgen.

Naar mijn idee bespreken de meesten hun seksleven vrijwel niet met hun ouders, dus ook niet hun condoommaat.
Super gek is het in ieder geval niet.

Mocht je trouwens die condoommaat willen weten, dan moet je de omtrek van je erectie meten.
Dat kun je gelukkig zonder de hulp van je ouders opmeten.

Je moeder probeert vast alleen mee te denken. Scheelt jou een ongemakkelijk middagje winkelen, zeggen we dan maar! Het is inderdaad lekker direct, maar dat is beter dan eromheen draaien, zeggen we dan maar.

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet hoe jullie band is op dit gebied 

Onze band best wel goed ze ziet me wel vaker naakt alleen dit was eerste keer samen in de badkamer dat ik stijve kreeg 

Reageer