Vraag

Condoom

  • 18 May 2019
  • 7 reacties
  • 971 Bekeken

Badge
Hay ik ben een jongen van 13 en ik wil condooms kopen maar ben bang dat ik te jong ben en ik wil ze gewoon zelf in de winkel halen daar ben ik niet bang voor maar wel dat me ineens niks meegeven

7 reacties

Hey gozer,

Schaam je vooral niet om condooms te kopen. Aan condooms zit ook geen leeftijd aan gebonden, dus je kan het zo gewoon kopen.
Ik geef je wel een tip:
Je kan beter condooms kopen bij de Etos, want die liggen niet bij de kassa's maar gewoon tussen de schappen.

Maar je kan ook gewoon naar een kruidvat gaan en daar condooms kopen. Je zou zelfs eventueel naar een andere kruidvat gaan dan waar je normaal gesproken komt, die mensen kennen je niet en je zal daar waarschijnlijk niet vaker komen.
Je kan condooms ook anoniem kopen op websites/webwinkels zoals:
Condoomanoniem.nl

Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips,
Groetjes en succes van mij 😄
Reputatie 2
Badge +2
@E15678lopez

GA je die condooms ook gebruiken voor sex?
@E15678lopez

GA je die condooms ook gebruiken voor sex?


Lijkt me logisch, waar anders voor? 😂
Ze zullen je het je niet verbieden om condooms te kopen, vanwege je leeftijd.
Alleen producten die speciale vereisten hebben, zoals alcohol, medicijnen en dat soort gekkigheid zijn in de meeste gevallen niet zomaar te krijgen.
Het zou juist vreemd zijn als ze condooms niet zouden verkopen aan jongeren, omdat tienerzwangerschappen niet zo heel gewenst zijn.
Misschien dat een oudere verkoopster die nog van de oude stempel is , zich achter de oren zou krabben als er een kind condooms komt kopen, maar 13 is ook niet echt een kind meer dus in 99,9 % van de gevalllen krijg je ze gewoon mee.
En mocht je je toch niet op je gemak voelen is er vast wel ergens een condoomautomaat in de buurt...
mis als je niet in een winkel durft te kopen bij sommigen cafes of restaurants zit er een condoom machiene op de heren toilet dus je kunt daar ook kopen
mis als je niet in een winkel durft te kopen bij sommigen cafes of restaurants zit er een condoom machiene op de heren toilet dus je kunt daar ook kopen
Bij ons in de stad staat in elk café onderand een condoom automaat. Wil ze wel daar is gaan halen

Reageer