Coming Out

  • 14 April 2020
  • 0 reacties
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi all, 

 

hoe gaat het met jullie?

 

Ik wil wat ervaringen of tips van jullie over coming out in de klas,  Ik ben zelf 17 en ik zal uit de kast komen in de klas, maar omdat de virus nu hele gezeik mee geeft aan ons samenleving gaat het (Denk ik) niet door. Maar ik zal wel graag willen weten hoe jullie erover zal denken over het coming out in de klas, ik wil dat doen, omdat ik vind dat we open ver kunnen praten om wie we zijn en wat wij willen, en dat we eenmaal moeten accepteren om wie we zijn en dat je geen ander hierdoor lastig valt. Helaas maakt het mij wel een beetje bang om dat te gaan doen omdat ik weet dat het niet zo goed erop word gereageerd. 

Ik krijg hiervoor wel hulp, maar zal van jullie willen horen wat jullie doen als er over zulk onderwerp word besproken in de klas, of ergens anders. Hoe gaan dit bij jullie en hoe reageren jullie op negatieve reactie over het homosekueleteit.  Mijn klas denkt alleen maar aan woord homo alleen man en man terwijl homo ook vrouw en vrouw betekent. 

 

wat eigenlijk mijn vraag is: 

  1. Hoe reageren mensen bij jullie over het LGBTQI+ gemeenschap?
  2. Hoe reageer je over negatieve reactie van mensen? ( ik zal erg bang zijn en dicht klappen) 
  3. Hoe is op jou school/klas over LGBTQI+ respecteren ze om wie je bent of is dat lastig

 

Sorry als ik veel vraag en zeg aan jullie, het is puur een ervaring van jullie weten. Alvast bedankt voor je hulp!

 

xoxo S


0 reacties

Geen reactie

Reageer